تاریخ انتشار: 1395/06/16 15:45
کد خبر: 263035

احتمال کناره‎گیری استقلال اهواز از لیگ یک/یعقوبی: استقلال اهواز توان مالی ادامه مسابقات را ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: مالک باشگاه استقلال اهواز از همه‎ی توان مالی‎اش استفاده کرده است و توان انجام هزینه‎های بیشتر را ندارد.
احتمال کناره‎گیری استقلال اهواز از لیگ یک/یعقوبی: استقلال اهواز توان مالی ادامه مسابقات را ندارد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی،مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: مالک باشگاه استقلال اهواز از همه‎ی توان مالی‎اش استفاده کرده است و توان انجام هزینه‎های بیشتر را ندارد.

 کارون یعقوبی‎نژاد در رابطه با آخرین وضعیت استقلال اهواز گفت: با وجود همه‎ی مشکلات، تیم را در هفته‎های اخیر سروسامان دادیم و با جذب چند بازیکن روند فنی تیم‎مان رو به پیشرفت بوده اما از نظر مالی توان ادامه کار را نداریم.

یعقوبی‎نژاد ادامه داد: تیم‎های وابسته به سازمان‎های دولتی از امکاناتی مانند زمین تمرین، اتوبوس، خوابگاه و رستوران برخوردار هستند اما باشگاه استقلال اهواز که یک باشگاه شخصی است، هیچ‎کدام از این امکانات را ندارد و باید برای تهیه آن‎ها پول پرداخت کنیم. آقای ملکی مالک باشگاه استقلال اهواز هر چه در توان داشته انجام داده ولی مدتی ایت که با مشکل شدید مالی مواجه شده‎ایم و شاید نتوانیم به مسابقات ادامه بدهیم.

مدیرعامل استقلال اهواز در پاسخ به این سئوال که تکلیف بازی روز پنج‎شنبه این تیم برابر نفت مسجدسلیمان چه خواهد شد، اظهار داشت: در این بازی حاضر می‎شویم. از بازیکنان و مربیان تیم خواسته‎ایم با وجود همه‎ی مشکلات مالی، به میدان بروند و ارائه‎گر یک بازی جوانمردانه باشند اما بعد از این بازی باید یک تصمیم اساسی بگیریم و شاید تمرینات تیم را تعطیل کنیم.

یعقوبی‎نژاد افزود: طی این مدت یک ریال از سازمان‏‎های دولتی کمک مالی دریافت نکرده‎ایم و امور تیم را با هر زحمتی اداره کردیم اما توان مالی آقای ملکی باشگاه به انتها رسیده است و باید یک چاره اساسی اندیشیده شود. شاید اسپانسر جدیدی پیدا شود یا شخص دیگری مسئولیت تیم را قبول کند تا استقلال اهواز به مسابقات ادامه بدهد، چون واضح است که با شرایط فعلی نمی‎توانیم مسابقات را ادامه بدهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: استقلال اهواز یک تیم ریشه‎دار و مردمی است که باید از سوی دستگاه‎های دولتی یا اسپانسرهای خصوصی حمایت مالی شود تا بتواند با تیم‎های دولتی که از بیت‎المال اداره می‎شوند، رقابت داشته باشد.

کارون یعقوبی‎نژاد در خاتمه اظهار داشت: تأکید می‎کنم که بازیکنان استقلال اهواز برای بازی با نفت مسجدسلیمان در میدان حاضر می‎شوند و جوانمردانه بازی می‎کنند تا حرف‎وحدیث پیش نیاید، اما بعد از این مسابقه ناچار هستیم تا یک تصمیم اساسی اتخاذ کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ka6va

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک استقلالی: نه پول داریم نه روحیه!
اختصاصی/