تاریخ انتشار: 1395/10/09 16:04
کد خبر: 239511

خداحافظی میناوند با خونه به خونه

همکاری ملی‌پوش سابق فوتبال ایران با باشگاه خونه به خونه بابل که به عنوان مربی فعالیت می‌کرد، پایان یافت.
خداحافظی میناوند با خونه به خونه

مهرداد میناوند درمورد جدایی‌اش از خونه به خونه گفت: به هر حال در فوتبال حرفه‌ای رفت و آمدها طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است، نمی‌شود انتظار داشت برای همیشه ماندنی شد و نرفت؛ قصه همکاری من و باشگاه محترم خونه به خونه امروز به آخر رسید و از طرف این تیم با بنده قطع همکاری شد؛ به هر ترتیب من اصول، عقاید و قوانینی در مسیر مربیگری خودم دارم که نمی‌توانم آنهارا زیر پا بگذارم و از خطوط قرمزم عبور کنم.

او ادامه داد: حدودا دو سال در خدمت باشگاه خونه به خونه بودم و خاطرات تلخ و شیرین بسیاری را در کنار عزیزانم تجربه کردم؛ از مردم شریف، خونگرم و محترم بابل که چیزی به جز لطف و محبت از آنها ندیدم و همیشه مهربانی و عشق‌شان شامل حالم بود تشکر می‌کنم؛. باشگاه خونه به خونه پتانسیل بالایی دارد و آرزوی قلبی من لیگ برتری شدن این تیم و شادی مردم بابل است‌.

میناوند اضافه کرد: برای همه دوستان خوبم ازجمله مدیر عامل مجموعه خونه به خونه و آقای مرزبان که از او بسیار آموختم، رفیق همیشگی‌ام علی کریمی، میثم رضاپور عزیز، بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل دوست داشتنی باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

مربی سابق خونه به خونه با بیان اینکه هنوز در ابتدای راه هستم و اهداف بزرگی در امر مربیگری دارم، عنوان کرد: در نخستین فرصت باید کلاس‌های سطح(A) را پشت سر بگذارم و دانش خود را ارتقا دهم تا بتوانم به بهترین شکل به فوتبال کشورم و هموطنانم خدمت کنم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9xav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقطه تاریک میناوند و خونه به خونه؛ خوش آمدی اما برای چه آمدی!