تاریخ انتشار: 1395/09/29 00:59
آرسن ونگر:
کد خبر: 242011

گل های منچستر سیتی آفساید بود

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال از تصمیمات داوری انتقاد کرد و هر دو گل منچسترسیتی را آفساید دانست.
گل های منچستر سیتی آفساید بود

 ساعتی پیش آرسنال در حالیکه با یک گل از من سیتی پی بود، در نهایت بازی را به این تیم واگذار کرد.

ونگر گفت: "هر دو گل منچسترسیتی در شرایط آفساید به ثمر رسید و همین برای شکست خوردن ما کافی بود. در طول فصل تصمیمات زیادی بر علیه ما گرفته شده است و من معتقدم آنها گلهای صحیی به ثمر نرساندند. گل دوم منچسترسیتی خیلی آفساید بود و استرلینگ چند متر در منطقه آفساید قرار داشت. گل اول نیز همینگونه بود اما من تنها می توانم با این شرایط خودم را وفق داده و به تحلیل دلایل شکست برابر منچسترسیتی بپردازم.

این تصمیمات شرم آور است زیرا پیروزی ما را تبدیل به شکست کرد. بازی تحت کنترل ما بود اما آرسنال از اشتباهات داوری در نیمه دوم لطمه دید. بعد از 2 گل من سیتی، ما تلاش زیادی برای بازگشت به جریان بازی داشتیم اما حریف ما بازیکنان باتجربه ای داشت و زمان بازی را به سود خود سپری کرد.

ونگر: هر دو گل منچستر سیتی آفساید بود

هفته بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم. در نیمه دوم از لحاظ فیزیکی تحلیل رفتیم اما در نیمه اول بسیار خطرناک ظاهر شدیم و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم. در دیدار اواسط هفته قبل برابر اورتون هر دو بار توسط ضربه سر دروازه ما باز شد و امروز نیز گلهای مشابهی دریافت کردیم.

شرایط دشواری را تجربه می کنیم زیرا 4 بازی از 5 بازی اخیر ما خارج از خانه بوده است و با فرصت کم ریکاروی، بازی های متوالی زیادی انجام دادیم که باعث تحلیل نیروی ما در نیمه دوم بازی امشب شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k95qa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اولین رویارویی گواردیولا و ونگر درلیگ جزیره/ دو سبک نزدیک بهم در دیداریکه می تواند جذاب باشد
پیش بازی آرسنال و منچسترسیتی