تاریخ انتشار: 1397/08/03 11:21
کد خبر: 124809

درگیری لفظی توخل با یک خبرنگار

در کنفرانس خبری بعد از بازی PSG و ناپولی، توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن با یک خبرنگار که درباره‌ی اظهاراتش قبل از بازی دیشب سوال می‌پرسید، درگیری لفظی پیدا کرد.
درگیری لفظی توخل با یک خبرنگار

قبل از بازی دیشب PSG و ناپولی که با نتیجه‌ی تساوی 2-2 به پایان رسید توماس توخل در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی دیگر گفته بود که ثروت باشگاه پاری سن ژرمن این تیم را لزوماً بخت اول قهرمانی در چمپیونزلیگ نمی‌کند. اما وقتی بازی دیشب به پایان رسید و توخل برای شرکت در کنفرانس خبری بعد از بازی به سالن کنفرانس‌های استادیوم پارک دو پرنس آمد، از سوال یک خبرنگار که به صحبتهایش قبل از بازی ارجاع می‌داد، عصبانی شد و با او درگیری لفظی پیدا کرد.

این خبرنگار از توخل سوالی پرسید که تلویحاً او را به خاطر اظهاراتش قبل از شروع بازی، مقصر تساوی PSG می‌دانست. توخل با حالتی عصبانی گفت:" من که به شما گفته بودم ... دیروز شما از من پرسیدی که آیا ما از بخت‌های اصلی قهرمانی در چمپیونزلیگ هستیم و من گفتم نه، نیستیم. درست است؟ شما نباید حرف خودت را بزنی و باید حرف من را قبول کنی چون واقعیت این است".

خبرنگار مورد بحث در جواب گفت:" اگر اینطور است پس تکلیف چند صد میلیون یورویی که شما برای قهرمانی در چمپیونزلیگ سرمایه‌گذاری کرده‌اید چه می‌شود؟ اینکه شما به عنوان سرمربی تیمی که اینقدر هزینه کرده بگویید نه، ما قهرمان نمی‌شویم یک مقدار عجیب است، اینطور نیست؟".

توخل در جواب این سوال با لحنی تمسخرآمیز گفت:" عجب ! این استدلال شما است ... ولی گفتگوی ما هم یک مقدار عجیب است، مگر نه ؟ اینجا که رستوران نیست که بخواهیم با هم گپ بزنیم. شما از من یک سوال پرسیدی و من نظر خودم را گفتم. شما باید این نظر  را از من بپذیری، مگر نه؟".

خبرنگار مورد بحث در پاسخ توخل به گفتن "بله" اکتفا کرد و توخل هم با گفتن " خب پس، خوب است" به این درگیری لفظی کوتاه پایان داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzobz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باز هم تجربه تلخ توخل تکرار شد