تاریخ انتشار: 1396/08/30 14:40
کد خبر: 172833

چند نکته از بازی پرسپولیس پدیده

چند نکته از بازی پرسپولیس پدیده

پرسپولیس خوب بازی نکرد و سرحال نبود، گویی این تیم از بردن و گل زدن سیر بود، بازگرداندن انگیزه و میل به پیروزی مهمترین وظیفه برانکو در این روزهاست.

پدیده نشان داد بی جهت در بالای جدول حضور ندارد ، شاگردان مهاجری کاملا می دانستند از بازی چه می خواهند. تجمع در زمین خودی و پرسینگ صحیح فرصت ایجاد موقعیت را از پرسپولیس گرفت.

پرسپولیس به رغم تساوی در بازی امروز همچنان بهترین میانگین امتیاز را در لیگ دارد ، آنها این فرصت را دارند تا در فینال نیم فصل مقابل پارس جم این صدرنشینی مجازی را به تبدیل به صدرنشینی واقعی کنند.

درباره علیرضابیرانوند صحبت زیاد است ، بیرانوند اهل خرم آباد است ، لرها انسانهای ساده و بی شیله پیله ای هستند و زیاد اهل سیاست بازی نیستند. بیرانوند که روزی خودرا استقلالی معرفی کرد، روزی ده سال قهرمان نشدن پرسپولیسیها را به آنها یادآوری کرد ، روزی هم اعلام کرد به فکر آینده اش است و می خواهد برای لژیونر شدن به تراکتور برود ، روزی خودرا عاشق سینه چاک پرسپولیس معرفی کرد و گفت آمده ام ده سال در پرسپولیس بمانم ، امروز در مقابل شعارهای هواداران هیس نشان داد تا شخصیت متزلزل خود را نشان دهد. دیوار اعتماد بین هواداران و بیرانوند ترک برداشته ، بیرانوند بهتر است کمی به رفتارهای چندگانه خود بیاندیشد .او قطعا روزی حسرت خواهد خورد


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grrdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی بزرگ برانکو درمورد ملی پوشان تیمش