تاریخ انتشار: 1396/08/10 15:04
کد خبر: 175633

رشید مظاهری: اگر به فرزین گروسیان اعتماد به نفس بدهند روز به روز بهتر می شود

دروازه بان ذوب آهن می گوید هربار که به اردو دعوت می شوم از مربیان تیم ملی چیزهای با ارزشی یاد میگیرم و خوشحالم آقای کی روش و کادرفنی تیم ملی بازهم به من اعتماد کردند.
رشید مظاهری: اگر به فرزین گروسیان اعتماد به نفس بدهند روز به روز بهتر می شود

رشید مظاهری در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی تیمشان برابر تراکتورسازی و کلین شیت خود گفت: تیم ما در بازی روز گذشته خوب بود و منسجم ظاهر شدیم اما در نهایت به تساوی رسیدیم، فکر می کنم یک امتیاز در خانه تراکتورسازی نتیجه بدی محسوب نمی شود و از این نظر راضی هستیم.

دروازه بان ذوب آهن همچنین گفت: فرزین گروسیان گلر تیم حریف در این بازی خیلی خوب بود و من فکر می کنم او آینده خوبی داشته باشد. همه گلرها روز خوب و بد دارند و روز گذشته برای گروسیان خوب بود، من تجربه ای مثل او را داشته ام و مطمئن باشید اگر به وی اعتماد به نفس بدهند، روز به روز بهتر خواهد شد.

گلر اهل گچساران درباره حضورش در لیست تیم ملی افزود: هربار که به اردو دعوت می شوم از مربیان تیم ملی چیزهای با ارزشی یاد میگیرم و خوشحالم آقای کی روش و کادرفنی تیم ملی بازهم به من اعتماد کردند، تمام تلاشم را انجام می دهم تا در جام جهانی روسیه نیز حضور داشته باشم و مطمئن باشید یکدلی اعضای تیم ملی، مسئولان و هواداران یک نتیجه عالی در جام جهانی رقم می زند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grbld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور رحمتی در جمع دروازه‌بان‌های مدعی