تاریخ انتشار: 1396/08/08 14:12
کد خبر: 175909

درخشان: از عدم حضور شاگردانم در تمرین ناراحتم ولی با استقلال بازی می کنیم

سرمربی نفت تهران گفت: از تمرین نکردن بازیکنانم آزرده هستم ولی فردا قطعا مقابل استقلال بازی می‌کنیم.
درخشان: از عدم حضور شاگردانم در تمرین ناراحتم ولی با استقلال بازی می کنیم

حمید درخشان در نشست خبری قبل از دیدار برابر استقلال که ظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد، گفت: فردا یک دیدار سخت داریم تیمی که در دربی شکست خورده و حالا همه تمرکزش را برای پیروزی برابر ما گذاشته است.

وی ادامه داد: من احترام خاصی برای استقلال قائلم تیم بزرگی است اما ما به دنبال کسب امتیاز در این دیدار هستم و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

سرمربی نفت تهران اضافه کرد: من آزرده خاطر هستم به دلیل اینکه بازیکنانم در تمرین حاضر نشدند و این کار درستی نبود. آنها حتی اگر مشکلات هم دارند باید می گذاشتند بعد از بازی برابر استقلال و در آن موقع هر تصمیمی که می گرفتند برای من هم قابل احترام بود.

وی تصریح کرد: شرایط نفت ناگوار است اگر بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نباشند کار سخت می شود و من نگران هستم جایگاهی که الان در جدول داریم از دست بدهیم. امید دارم هرچه زودتر مشکلات نفت حل شده تا بتوانیم این تیم را با قدرت در لیگ برتر ببینیم.

سرمربی نفت تهران  درادامه گفت: من مربی این تیم هستم و مسائل فنی به من مربوط می شود و اینکه چرا مسئولان باشگاه لحظه به لحظه عوض می شوند را باید آنها بپرسید. آنها از من مسائل فنی می خواهند و من تنها پاسخگوی نتیجه هستم نه مشکلات مسئولین باشگاه نفت.

درخشان در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنان نفت فردا بازی نکنند چه اتفاقی خواهد افتاد، اظهار کرد: به حرف شما اعتقاد ندارم و معتقدم بازیکنانم مقابل استقلال به میدان می روند و با تمام مشکلاتی که دارند بازی خوبی هم ارائه می دهند.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط در نفت خواهید ماند، گفت: من سرمربی تیم هستم و باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنم اینجا فقط مسئله باشگاه نفت تهران نیست بلکه اعتبار فوتبال ایران است نرفتن به لیگ قهرمانان سرافکندگی است نه افتخار. باید مسئولین کمک کنند تا بتوانیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم و برای قهرمانی بجنگیم از هر سه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان چه کسی سود می برد. آیا این مسئله فقط باعث تخریب فوتبال ایران و بی اعتبار شدن آن نمی شود؟

حمید درخشان در پاسخ به این سوال که آیا به این شرایط بازیکنان حاضر خواهند شد در لیگ قهرمانان حضور پیدا کنند، گفت: بازیکنان موظف هستند که تمرین کنند و بازی انجام دهند اما حل مشکلات باید از سوی مسئولان باشد. من نمی توانم هم با بازیکنان صحبت کنم که تمرین کنند، هم بازی کنند، هم آنها را راهی لیگ قهرمانان کنم. مسئولان باید به فکر باشند. فدراسیون فوتبال سازمان لیگ همه باید کمک کنند تا ما بتوانیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این پرسش که چرا با این شرایط سخت دوباره باز پیشنهاد باشگاه نفت را قبول کردید، گفت: سه روز با من مذاکره کرده و با توجه به اینکه من هوز با نفت قرارداد داشتم، بازگشتم .چون من یک مربی حرفه ای هستم و با توجه به شغلم بازگشتم تا به نفت کمک کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نیست یک یا دو سال هیچ تیمی در لیگ قهرمانان حاضر نشود گفت: مخالف این صحبت شما هستم ما باید حضور داشته باشیم با قدرت به کارمان ادامه دهیم و مدیران باشگاه باید مشکلات شان را حل کنند. زیرساخت فوتبال ما غلط است و همین  باعث شده تا تیم های ما دچار این استرس شوند که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند یا خیر.

درخشان تصریح کرد: شما در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقاتی که در فوتبال ایران رخ می دهد را نمی بینید و باید تنها امیدوار بود تا این مشکلات برطرف شده و فوتبال ما به آرامش برسد.

سرمربی نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید چاره ای اساسی اندیشید، پول به فوتبال تزریق کرد، از اسپانسرهای قوی کمک گرفت تا فوتبال ما دوباره رونق گرفته و به روزهای اوجش بازگردد. همانطور که برای تیم ملی و موفقیتش هزینه می کنیم باید برای باشگاه ها هم هزینه کنیم با داشتن لیگ پویا تیم قدرتمندی داشته باشیم .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gr5zx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شاید من هم از استقلال بهAFC شکایت کنم