تاریخ انتشار: 1398/12/20 18:24
کد خبر: 68081

پروژه پیچیده استقلال شکست خورد / محکومیت 300 هزار دلاری

باشگاه استقلال که برای عقب انداختن پرداخت مطالبات بویان از این بازیکن شکایت کرده بود، اکنون باید مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به این هافبک مقدونیه‌ای پرداخت کند.
پروژه پیچیده استقلال شکست خورد / محکومیت 300 هزار دلاری

بویان نایدنوف هافبک مقدونیه‌ای که در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هفدهم به تیم فوتبال استقلال تهران  پیوسته بود، پس از این که مطالباتش را از باشگاه استقلال دریافت نکرد، تصمیم گرفت از این باشگاه به فیفا شکایت کند.

بویان که در مجموع کمتر از ۲۰۷ دقیقه برای استقلال بازی کرده بود، با شکایت از استقلال خواهان دریافت مبلغ قرارداد سال بعدش با استقلال شد و فیفا با صدور رای به نفع بویان، استقلال را به پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار دلار محکوم کرد.

در طرف مقابل مسئولان باشگاه استقلال هم برای خرید زمان و عقب انداختن پرداخت غرامت، تصمیم گرفتند متقابلا از بویان شکایت کنند. با این حال  شرایط در باشگاه استقلال بگونه‌ای است که این باشگاه تمکن مالی برای پرداخت ۱۲ هزار فرانک مبلغ دادرسی شکایت خود را ندارد و با ارسال نامه‌ای به دادگاه CAS درخواست کردند برای پرداخت این مبلغ مهلت بیشتری به آن‌ها بدهند.  

در هر حال باشگاه استقلال باید مبلغ ۳۰۰ هزار دلار را به هافبک مقدونیه‌ای بپردازد و در صورتی که دادگاه CAS با درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تمدید مهلت پرداخت هزینه دادرسی مخالفت شود، استقلال باید زودتر مطالبات بویان نایدنوف را پرداخت کند.

پیش از این گفته می‌شد باشگاه استقلال از بویان مهلت ۴ ماهه‌ای برای پرداخت غرامت ۳۰۰ هزار دلاری گرفته که این موضوع با تکذیب علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال همراه شد.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqlq5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده بزرگی که برای استقلال دردسر شد!