تاریخ انتشار: 1397/10/14 22:01
کد خبر: 115133

سرنوشت نیمار در انتظار کوتینیو

فیلیپه کوتینیو به دنبال دست‌یابی به رویاهای خود بندرآنفیلد را به مقصد کاتالونیا ترک کرد، اما...
سرنوشت نیمار در انتظار کوتینیو

 از همان روزهای که پیشنهاد بارسلونا به دست فیلیپه کوتینیو رسید، دنیای او رنگ متفاوتی گرفت، به هرحال او یک برزیلی اصیل بود و برزیلی‌ها عاشقانه همواره آبی و اناری‌ها را دوست داشته‌اند و رویای بازی برای این پیراهن را از کودکی در سر داشته‌اند! پس از فیلیپه چه انتظاری می‌رفت جز اینکه زمین و زمان را برهم بریزد تا مدیرانش راضی به این انتقال کند؟!

او بالاخره به هر ترتیبی که بود موفق شد در نیوکمپ حاضر شود و رویایش را در آغوش بگیرد، کسی نمی‌داند در آن لحظات کوتینیو چه احساسی را تجربه می‌کرد، اما می‌شد برق شادی دیوانه‌کننده‌ای که در چشمانش بود را با تمام وجود حس کرد، همه چیز طبق برنامۀ ایده‌آل او به پیش می‌رفت تا اینکه کوتینیو در چرخه اصلی نبردهای کاتالان‌ها قرار گرفت و همان چیزی را تجربه کرد که نیمار سال‌ها پیش با آن روبرو شده بود! بله، کوتینیو دیگر دیده نمی‌شد و هراندازه که تلاشش را افزایش می‌داد، همان کوتینیو قبلی به نظر می‌رسید و نمی‌توانست مرد اول بارسلونا باشد.

برای کوتینیو که در لیورپول می‌توانست با نمایش‌های درخشان خود عنوان رهبر و مرد اول آنفیلد را از آن خود کند، این مسئله یک شکست بزرگ بود، اجگر بخواهیم توانایی‌های کوتینیو که نقشی تعیین‌گر را هم دست‌برقضا در تیم خود دارد، نادیده بگیریم، به او ظلم بزرگی کرده‌ایم، او هم همانند تمام ستاره‌های دنیا نیازمند ستایش و تمجید و دیده شدن است و آرزوی دست‌یابی به اوج قله‌های موفقیت را دارد، پس بدین ترتیب نمی‌توان گفت که حضور در بارسلونا سقف آرزوهای این ستاره برزیلی بود!

نیمار هرگز روابط بدی را با لیونل مسی تجربه نکرد، او شاید صمیمی‌ترین و نزدیک‌ترین فرد به لئو بود، او هراندازه که استعدادها و توانمندی‌هایش را به نمایش می‌گذاشت، کمتر دیده می‌شد و دائما تحت سلطه مسی به پیش می‌رفت که این اتفاق برای هر ستاره بزرگی نمی‌تواند به راحتی هضم شود و در اغلب اوقات آنها ترجیح به تغییر مسیر خود می‌دهند، همانند جونیور که حاضر شد پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را برتن کند، اما زیر سایه صمیمی‌ترین دوست فوتبالی خود نباشد.

کوتینیو نیز امروز زیر سایه مسی است، او باید بسیار صبور باشد که این وضعیت را با تمام وجود دوست داشته باشد و نسبت به آن بی‌تفاوت نشان دهد، اما اگر کوتینیو رویایی دیگر را در سر داشته باشد، قطعاً او هم راه نیمار را خواهد رفت و خط قرمرزی را  بر روی نام آبی و اناری‌ها خواهد کشید، از طرفی دیگر این واقعیت را هم باید پذیرفت که تمام بارسلونا بعلاوه هواداران چندمیلیونی‌اش ذوب در مسی هستند و همیشه انتخاب اولشان، ابرقهرمان آرژانتینی است، چرا که او سال‌ها پیش دنیا را به زانو درآورده بود و امروز بهره آن درخشش‌ها را می‌برد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpwn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش خنده دار نیمار به انتقال کوتینیو به بارسا + عکس