تاریخ انتشار: 1397/03/30 17:39
کد خبر: 142833

آمار ترسناک ایران در دقایق پایانی؛ برگ برنده ملی پوشان!

گل در دقایق پایانی، قانون تیم ملی ایران در اکثر بازی‌هایی بوده که در جام‌جهانی به موفقیت رسیده است.
آمار ترسناک ایران در دقایق پایانی؛ برگ برنده ملی پوشان!

بازیکنان ایران ۸ گل در جام‌جهانی زده‌اند که ۵ گل را در نیم‌ساعت پایان بازی به زده‌اند و هر چه زمان بازی به پایان نزدیک شود شانس گلزنی تیم ایران هم بیشتر می‌شود.

از این ۵ گل، سه گل ایران بعد از دقیقه ۸۰ وارد دروازه حریفان شده است. در بازی با مراکش گل ایران در دقیقه ۹۵ زده شد و گل قبلی ما در جام‌جهانی مقابل بوسنی هم در دقیقه ۸۲. یک گل در دقیقه ۸۳ به آمریکا داشته‌ایم. یک بار هم بختیاری‌زاده دقیقه ۷۵ یعنی پانزده دقیقه پایانی به آنگولا گل زد که باعث یک امتیاز شد. اولین گل ما در جام جهانی هم دقیقه ۶۰ بود. این در حالی است که در نیم‌ساعت ابتدایی تیم ملی ایران تا به حال موفق به گلزنی نشده است. قانونی که نشان می‌دهد تیم ملی ایران ترجیح می‌دهد در نیمه اول به دفاع بپردازد و در نیمه دوم و با نزدیک شدن به زمان پایان بازی کمی از حالت دفاعی درآمده و شانسش را روی دروازه حریفان امتحان کند.

مقابل اسپانیا هم احتمالا شاهد همین روش خواهیم بود و با توجه به اختلاف سطح اسپانیا و ایران بعید به نظر می‌رسد که در نیمه اول خبری از برنامه‌ای برای گلزنی ایران باشد و امیدهایمان برای باز کردن دروازه دخه‌آ در نیمه دوم بیشتر خواهد بود. همان روشی که ایران در بازی با آرژانتین هم امتحان کرد و با بدشانسی، به نتیجه نرسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggwyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژاوی: کی‌روش بزرگ است، اما لاروخا بزرگتر است / ایرانی‌ها دیوانه فوتبال هستند