تاریخ انتشار: 1395/08/09 13:25
کد خبر: 252057

ایجنت توره: پپ در حال انتقام گیری است

ایجنت یحیی توره مدعی شد که پپ گواردیولا با سکونشین کردن هافبک ساحل عاجی قصد انتقام گرفتن از او را دارد.
ایجنت توره: پپ در حال انتقام گیری است

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، توره این فصل تنها یک بازی در پلی آف چمپیونزلیگ برای سیتی انجام داده و از آن به بعد سکونشین بوده است. حال دیمیتری سلوک که پیشتر نیز انتقادات تندی از گواردیولا مطرح کرده بود، مدعی شد که سرمربی اسپانیایی قصد انتقام گرفتن از توره را دارد.

 

او گفت:" من می‌دانم مشکل پپ و یحیی از کجاست. وقتی پپ یحیی را از سیتی بیرون انداخت من از او انتقاد کردم. سکونشین کردن یحیی انتقام اوست. موضوع شخصی است نه حرفه ای. من در تابستان از سیتی سوال کردم که آیا یحیی را می‌خواهند و آنها نیز پاسخ دادند که او جزء برنامه‌های باشگاه است. وقتی یحیی از لیست چمپیونزلیگ باشگاه خط خورد، من با پپ تماس گرفتم. می‌خواستم دلیلش را بپرسم ولی او نه جوابم را داد و نه تماس گرفت. من همچنین سعی کردم با تگزیکی (مدیر ورزشی سیتی) صحبت کنم ولی او نیز پاسخ من را نداد. بنابراین وقتی باشگاه جواب من را نمی‌دهد، نمی‌تواند از من به خاطر صحبت‌هایم با یک روزنامه انتقاد کند. پپ از احترام صحبت می‌کند ولی باید احترام را نشان داد.

پیش از دیدار سیتی در نوکمپ با پپ تماس گرفتم. می‌خواستم ببینم او فرصت دارد تا وقتی که در بارسلونا است با هم صحبت کنیم. من حتی با تگزیکی هم تماس گرفتم ولی باز هم هیچ پاسخی به من داده نشد. برایش پیام کوتاه فرستادم ولی باز هم خبری نشد. اطلاعات تلفن همراهم برای اثبات این ادعا موجود است.من برای عذرخواهی تماس نگرفته بودم ولی پپ و تگزیکی این را نمی‌دانند. چرا باید عذرخواهی کنم وقتی که به جز گفتن حقیقت، هیچ گناهی ندارم؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ge97z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو و رکوردهایی که دیروزثبت کرد