تاریخ انتشار: 1398/06/08 21:30
کد خبر: 89757

نساجی۴-۳ پیکان / پرگل‌ترین بازی لیگ با برد شاگردان مهاجری به پایان رسید

پیروزی نساجی مقابل پیکان در پر گل‌ترین دیدار لیگ نوزدهم
نساجی۴-۳ پیکان / پرگل‌ترین بازی لیگ با برد شاگردان مهاجری به پایان رسید

تیم نساجی که هفته گذشته در سیرجان مقابل گل‌گهر به تساوی دست پیدا کرده بود. در هفته دوم از ساعت ۲۰ میزبان پیکانی بود که با شکست مقابل شهرخودرو به این دیدار آمده بود.

شاگردان مهاجری که مقابل هواداران پرشور خود انگیزه زیادی داشتند با یک برنامه حساب شده پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 36 برگشت کرنر ارسالی علی شجاعی به پشت محوطه جریمه پیکان به علی‌اصغر عاشوری رسید که شوت نه چندان خوب او به طور اتفاقی به رضا علیاری رسید تا این مدافع پیشتاخته گل اول تیمش را به ثمر رساند.

تیم پیکان بیکار نماند و در صدد جبران گل خورده در زمین نساجی فشار آوردند تا اینکه این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. در دقیقه 40 شهریار مغانلو پنالتی را برخلاف جهت امین رضایی به سمت چپ دروازه زد و کار را به تساوی کشید.

بازی هجومی دو تیم باعث شد تا در دقیقه 44، پاس به عقب اشتباه ابراهیم صالحی با ضربه سر بهترین موقعیت را برای علی‌اصغر عاشوری به وجود آورد تا او بدون مکث و با ضربه دقیق توپ را از کنار پای شیخ‌ویسی عبور دهد و گل دوم نساجی را به نام خود ثبت کند.

درست بعد از ۴ دقیقه، نساجی‌ها به گل سوم هم رسیدند. در دقیقه 48،  پاس بلند زیبای حامد شیری از زمین خودی به پشت مدافعان پیکان را علی شجاعی با ضربه سر عالی از روی سر شیخ‌ویسی عبور داد تا گل سوم نساجی به ثمر برسد.

نساجی‌ها که از گل زدن سیراب نمی‌شدند در دقیقه 51 گل چهارم را هم وارد دروازه حریف کردند. دهقانی در میانه زمین صاحب توپ شد که شوت پُرقدرت و غافلگیر کننده او با اشتباه عجیب شیخ‌ویسی از خط دروازه پیکان عبور کرد. همین اشتباه دروازه‌بان پیکان باعث شد، حسین فرکی او را از زمین بازی خارج کند و رضایی، کلر دوم تیم به میدان بیاید.

پیکان که نمی‌خواست شکست سنگینی را متحمل شود، فشار خود را در زمین نساجی بیشتر کرد. تا جایی که کار تیمی بازیکنان پیکان در دقیقه 72 نتیجه داد و پاس به عقب ستاری را سعید واسعی با شوت پای چپ زمینی زد تا توپ بعد از اصابت به تیرک عمودی دروازه نساجی تبدیل به گل شود.

خودروسازان با هم به حملات خود ادامه دادند و یک ضربه پنالتی به نفع آن‌ها اعلام شد. در حالی که امین رضایی به سمت چپ دروازه شیرجه زده بود، شهریار مغانلو در دقیقه 83 پنالتی خود را به مرکز دروازه نساجی فرستاد تا اختلاف گل به حداقل برسد.

این بازی در نهایت با نتیجه 4-3 به سود نساجی مازندران به پایان رسید تا شاگردان فرکی شکست دیگری را در کارنامه خود ثبت کنند و تیم مازندرانی با این برد و کسب ۴ امتیاز در جایگاه خوبی از جدول قرار بگیرند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gaj6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی- پیکان؛ جدال تجربه وجوانی/ کارسخت شاگردان فرکی در ورزشگاه شهید وطنی

تشنج در نساجی 7 ساعت قبل از بازی
چه کسی برابر پیکان روی نیمکت می نشیند

جلالی و پیکان بالاخره به هم رسیدند
آقا معلم در اندیشه انتقام از فیروزه‌ای پوشان