تاریخ انتشار: 1396/04/14 18:29
کد خبر: 198309

مساله حل نشده سپیدرود؛ عضدی یا سردار جنگل؟!

روزی که پارس جنوبی جم به رقابت های لیگ برتر صعود کرد چند روز بعد ماشین آلاتی در ورزشگاه این شهر مشاهده شد که نشان می داد مسئولان عزم خود را جزم کرده اند که برای لیگ برتر آبروداری کنند.
مساله حل نشده سپیدرود؛ عضدی یا سردار جنگل؟!

 پارس جنوبی با حضور مهدی تارتار و بازیکنانی که شاید فکر نمی کردند مجوز صعود به لیگ برتر را بگیرند کار را به اینجا رسانده و مسولان فدراسیون فوتبال هم از تحولات رخ داده در جم راضی هستند. هواداران این تیم امیدوارند پارس جنوبی بتواند با پایان مراحل بازسازی، در ورزشگاه خود از تیم های لیگ برتری میربانی کند.

در رشت اما چه اتفاقی افتاده است؟ وقتی سپیدرود به رقابت های لیگ برتر صعود کرد با این که هشدارهای لازم از سوی فدراسیون فوتبال داده شد کسی مراحل بازسازی ورزشگاه عضدی را جدی نگرفت.

همان طور که سالهاست مسولان با ملوان بازی اسم و فامیل در می آورند و هر فصل آن را به یک نفر پاس می دهند، همان گونه که سپیدرود 50 سال بلاتکلیف بود، ورزشگاه پیر شهر رشت هم در بهار و اوایل تابستان حتی رنگ هم نشد!

زمان گذشت و چه بی رحمانه هم گذشت تا این که چند روز پیش تازه رشتی ها فهمیدند منهای تمام مشکلات سپیدرود که بی پولی و بلاتکلیفی است، ورزشگاه هم برای بازی های لیگ ندارند.عجبا، عجب شهر جالبی است این رشت!

چند سال قبل ورزشگاهی به نام سردار جنگل در رشت ساخته شد که از روز نخست بهره برداری آن بلا استفاده ماند. چون ورزشگاه را ساختند و سپس فهمیدند جایگاه خبرنگاران ندارد. یک شاهکار هنری بی بدیل از سوی  سازندگانش!

 و شاهکارتر این که در این فصل کسی به فکر مرمت و بازسازی ورزشگاه عضدی نبود. کسی به فکر زیر کشت بردن زمین ورزشگاه سردار جنگل نبود و به همین دلیل امروز یکی می گوید سپیدرود در سردار جنگل به میدان می رود، یکی خبر می دهد خیر، مردم دوست دارند بازی های تیم در عضدی برگزار شود.

نمی دانیم آیا نمی شد زوتر از اینها به فکر یک بازسازی ساده در یکی  از این دو ورزشگاه باشند؟ حتما باید به زمان شروع لیگ نزدیک می شدیم تا متوجه می شدند سپیدرود برای برگزاری بازی هایش ورزشگاه استاندارد ندارد؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7pan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیدمحمد حسینی در آستانه ثبت قرارداد در هیات فوتبال گیلان!
واکنش باشگاه بادران چه خواهد بود؟؛

لیگ دویی هایی که نیامده مسافر لیگ برتر شدند
اختصاصی| سپیدرود و پارس جنوبی پرسرعت در مسیر پیشرفت؛

نقش کی روش در صعود پارس جنوبی و سپیدرود
نسل جدید مربیان با نگاه حرفه ای؛