تاریخ انتشار: 1396/03/13 16:41
کد خبر: 206433

جمشید نظمی: نگفتم تراکتورسازی برای شفق است

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: حرفی در مورد اینکه ناصر شفق مالک باشگاه تراکتورسازی است نزدم و اصلا اداره کل مرجع تشخیص این ادعا نیست.
جمشید نظمی: نگفتم تراکتورسازی برای شفق است

به گزارش فرتاک ورزشی ،جمشید نظمی در مورد اینکه گفته می‌شود اداره کل ورزش هر استان در تعیین تکلیف مالکیت‌ باشگاه مربوط به آن استان نقش دارد، گفت: خیر این مسئله ربی به اداره کل ندارد. این باشگاه خصوصی و منتسب به یک بخش خصوصی است و اگر ادعایی وجود دارد باید در مراجع قانونی و حقوقی آن را بررسی کنند و در این شرایط اداره کل بخش حقوقی و قضایی نیست که بخواهد در این مورد تصمیمی بگیرد.

جمشید نظمی در مورد اینکه اظهار نظری از وی مبنی بر درست بودن ادعای ناصر شفق در فضای مجازی منتشر شده،‌ عنوان کرد: به هیچ وجه چنین حرفی نزدم و از صحبت من برداشت غلط کردند. حرف من این بوده که در زمانی که مدیر عاملی باشگاه تراکتورسازی را بر عهده داشتم شفق آمد و این بحث را مطرح کرد و گفت می‌خواهد این موضوع را پیگیری کند که وقتی رفت دیگر خبر از او نشد. شفق ادعا می‌کند که نامه‌ای دارد که بر اساس آن صحت ادعایش ثابت می‌شود که من از محتوای آن نامه خبر ندارم. فکر میکنم شفق هر چند وقت یکبار این موضوع را مطرح می‌کند و سپس می‌رود و این بحث را فراموش می‌کند. این ادعایی است که او از سال‌ها قبل دارد و تا به امروز هم ثابت نشده است. اداره کل تصمیم گیر در این مورد نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7lzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط بازیکنان تراکتورسازی برای تمدید قرارداد