تاریخ انتشار: 1396/04/06 21:37
کد خبر: 200381

روزهای اوج سرخابی ها/ هواداران بی صبرانه منتظر لیگ هفدهم/ تلاش برای سبقت گرفتن ادامه دارد

روزهای اوج سرخابی ها/ هواداران بی صبرانه منتظر لیگ هفدهم/ تلاش برای سبقت گرفتن ادامه دارد

سالها بود که سرخابی ها را این گونه پر تلاش و دست به جیب ندیده بودیم و همواره هواداران این دو تیم مطرح کشور در آستانه فصل نقل و انتقالات کاسه چه کنم چه کنم را دست می گرفتند تا شاید بتوانند در رقابت با تیم هایی هم چون سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن و... از قافله عقب نمانند و در کورس باقی باشند.

نبود منابع مالی در طی چند سال گذشته آن چنان فشاری بر این تیم ها آورده بود که بازیکنان مطرح کشور دیگر تمایلی برای حضور در این تیم ها و پوشیدن پیراهن سرخابی از خودنشان نمی دادند و این گونه شد که طی سالیان گذشته نتوانستیم هر دو تیم را سرحال و قبراق در رقابت های لیگ برتر ببینیم.

اما طی دو سه سال گذشته و با ورود اسپانسرهای خاص و متعاقب آن درآمدهای آن چنانی، شاهد بودیم که خون تازه ای در رگ های سرخابی ها در جریان افتاد و در نهایت بعد زا سالها شاهد قهرمانی و نایب قهرمانی این تیم ها در لیگ برتر بودیم.

اما باید لیگ هفدهم را بسیار متفاوت تر دید چرا که سطح توقعات از سوی هواداران بالاتر رفته و مشکل منابع مالی آن چنان وود ندارد و خیلی راحت می توانند بازیکنان مورد نظر را جذب نمایند که همین طور هم شده و بازیکنان مورد نظر خود را به پای میز مذاکره کشانده و منجر به تنظیم قرارداد نموده اند.

لیگ هفدهم با حضور قدرتمندانه این دو تیم می تواند بسیار دیدنی تر از چند فصل گذشته باشد و باید دید در این ماراتن سخت برانکو برنده میدان خواهد بود یااین که منصوریان می تواند آرزوی هواداران را برآورده نماید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7jn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت نفس گیر سرخابی ها قبل از آغاز لیگ هفدهم/ برانکو نمی خواهد قافیه را ببازد/ منصوریان بدنبال جبران عقب ماندگی

تغییر بزرگ در خط دفاعی استقلال
پادو به نیمکت تبعید خواهد شد