تاریخ انتشار: 1395/10/18 19:58
کد خبر: 237433

قلعه نویی:تورک به استقلال ورود کند/استعفای کی روش صلاح نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خودم مانع پول دادن به کرار شدم.
قلعه نویی:تورک به استقلال ورود کند/استعفای کی روش صلاح نیست

درباره شکست غیرمنتظره امروز تیمش برابر پارس جم اظهار داشت:در ابتدا میلاد باسعادت امام حسن عسگری(ع) را تبریک می گویم. امروز بازی خوبی را برگزار کردیم به آقای تارتار تبریک می گویم زیرا تیم بابرنامه ای دارد وحقشان بود که سه گل به ما بزنند. البته دو بحث درباره شکست ما وجود دارد اول اینکه بازیکنان خسته بودند و بحث دوم ناهماهنگی بود. با این حال این بازی برای ما دستاوردهای مثبتی داشت. ما دو، سه روز به بازیکنان استراحت داده بودیم و فرهنگ بازیکن ایرانی این است که در زمان استراحت افت می کند.

وی درباره عملکرد نوراللهی و عالیشاه در این بازی گفت: درباره آنها دو بحث وجود دارد ، یکی آنکه چند روزی بیشتر نیست که به ما اضافه شده اند و برای هماهنگی به زمان نیاز دارند دوم آنکه آنها مدتی از شرایط مسابقه دور بوده اند. با این تفاسیر از عملکرد آنها راضی هستند و مطمئنم در نیم فصل دوم به ما کمک خواهند کرد.

قلعه نویی درباره آخرین وضعیت جاسم کرار بیان داشت: او حتما باید در کمیته انضباطی حاضر شود. درباره این بازیکن دو بحث وجود دارد اول آنکه رفتارش در دیدار با ذوب آهن شایسته نبود، بحث دوم به غیبت های او در روزهای اخیر برمی گردد. با امروز سه روز می شود که او نیامده و باید خودش را به کادر فنی معرفی می کرد. بنده حتی از آقای آجورلو خواستم پولی به او پرداخت نشود و در حالی که باشگاه بخشی از مطالبات این بازیکن را آماده کرده بود خواستم تا فعلا دست نگه دارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره خبر استعفای کی روش عنوان کرد: من هم امروز این موضوع را شنیدم. من گفته بودم که این قضیه با تعامل حل خواهد شد. حالا هم معتقدم استعفای کی روش به صلاح فوتبال ما نیست. هم تیم ملی به کی روش نیاز دارد و هم نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا باید مورد توجه قرار بگیرند. به نظر من باید قبل از آنکه بحث به اینجا کشیده شود یک نفر طرفین را روبه روی هم می نشاند تا مشکلات شان را مطرح کنند.

قلعه نویی درباره صحبت های یکی از دستیاران سابقش که اعلام کرده در دوران سرمربیگری امیر قلعه نویی در استقلال چند ملی پوش این تیم به او خیانت کرده اند تصریح کرد: من هم شنیدم که این صحبت ها مطرح شده است از آقای تورک رییس  کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می خواهم که به این بحث ورود کند و پیگیری های لازم را انجام دهد. این مساله کوچک نیست زیرا عده ای با احساسات 20، 30میلیون هوادار استقلال بازی کردند.همان روزها اگر آن چند نفر به خود من می گفتند که مشکل دارند و یا از قیافه من خوششان نمی آید یا تکلیف شان را روشن می کردم و یا خودم از استقلال می رفتم. اجازه نمی دادم به خاطر رفتارهای عده ای این تیم مردمی ضربه بخورد. مگر می شود 13 بازی جلو باشیم و ببازیم یا مساوی کنیم. باز هم شرف کرار جاسم که می گوید پول بدهید تا با تمام توان بازیکنم اگر هم پول نگیرد افت می کند.واقعا نمی دانم اسم کاری که در آن مقطع آن چند نفر با من و استقلال کردند چه بگذارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5q9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین حضور بازیکنان پرسپولیس در ترکیب تراکتورسازی


 محسن بنگر  برای پرسپولیس و برانکو کری خوانی را شروع کرد
ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال لیگ برتر