تاریخ انتشار: 1395/10/01 13:30
کد خبر: 241509

اظهارات جالب مظلومی راجع به تغییرات در کادر فنی استقلال

سرمربی سابق استقلال گفت: استقلال و بازیکنانش باید به فکر بازیهای بعدی باشند تا دل هواداران را شاد کنند.
اظهارات جالب مظلومی راجع به تغییرات در کادر فنی استقلال

پرویز مظلومی در رابطه با حذف استقلال از جام حذفی اظهار داشت: خیلی دوست ندارم در این شرایط درباره استقلال صحبت کنم. به هر حال من هم به عنوان یک استقلالی از نتیجه ای که در بازی دیروز به دست آمد، ناراحت هستم. هوادارانی که به ورزشگاه رفتند، دست خالی برگشتند و این اصلا حس خوبی نیست.
پرویز مظلومی افزود: با اینکه استقلال تا اینجا نتایج خوبی نگرفته اما به نظرم باید حمایت ها از کادرفنی ادامه داشته باشد. هنوز یک بازی از نیم فصل اول باقی مانده و استقلال بازی سختی مقابل سپاهان در اصفهان دارد. هر چه درباره بازی نفت بود، تمام شد و نباید دیگر حسرت آن بازی را بخوریم. استقلال و بازیکنانش باید به فکر بازیهای بعدی باشند تا دل هواداران را شاد کنند.
سرمربی سابق استقلال درباره شایعه تغییرات در کادرفنی آبی پوشان تصریح کرد: من تغییر کادرفنی و سرمربی را اصلا صلاح نمی دانم. امیدوارم مدیران باشگاه و هواداران از منصوریان حمایت کنند تا او بتواند به کارش ادامه دهد. الان زمان مناسبی برای ایجاد تغییرات نیست.
مظلومی در پایان گفت: همانطور که گفتم علاقه زیادی به صحبت کردن در این شرایط ندارم. فقط خواستم بگویم که من هم مثل هواداران استقلال ناراحت هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5jan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست خروجی‌های استقلال این 7 نفر هستند!