تاریخ انتشار: 1395/09/07 18:38
کد خبر: 246581

نیکبخت: از بازیکنانم راضی هستم/ شایسته صعود یه لیگ یک هستیم

علی نیکبخت اعتقاد دارد تیمش شایسته صعود به لیگ دسته اول است.
نیکبخت: از بازیکنانم راضی هستم/ شایسته صعود یه لیگ یک هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، سرمربی تیم فوتبال اروند خرمشهر در خصوص دیدار تیمش مقابل زاگرس یاسوج اظهار داشت:بازی خیلی خوبی انجام دادیم در همان15دقیقه ابتدایی بازی 3موقعیت گل داشتیم و در مجموع امروز روز بازیکنان خط جلویی ما نبود چرا که اگر کمی دقت می کردند می توانستیم تعداد گل بسیار بیشتری  به ثمر برسانیم.

وی افزود:البته تیم زاگرس یاسوج تیم قابل احترامی بود چرا که این تیم از بازیکنان با تجربه ای در ترکیب خود بهره می برد که اکثرا سابقه حضور در لیگ دسته اول را داشتند و به نظر من این تیم در خانه اش به هیچ تیمی باج نخواهد داد.

نیکبخت افزود:پس از تساوی بدی که هفته گذشته مقابل شهبازنوژان به واسطه داوری ضعیف کسب کردیم این پیروزی و صدرنشینی توانست روحیه بازیکنان را خیلی بالاتر ببرد.

سرمربی اروند در خصوص اینکه با انجام بازی های فردا در گروه نخست ممکن است تیمش صدر جدول را از دست بدهد بیان داشت:هنوز خیلی به اتمام مسابقات باقی مانده و چندین تیم شانس صعود را دارند البته مهم نیست که به عنوان تیم اول یا چهارم به مرحله بعد صعود کرد چرا که هدف اصلی ما صعود به لیگ دسته اول است و البته تلاش خود را خواهیم کرد که به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنیم که علی رغم دشواری کار دور از دسترس نخواهد بود.

نیکبخت ضمن رضایت از عملکرد بازیکنانش تاکید کرد:به واقع از نمایش بازیکنانم راضی هستم چرا که توانستند از دقیقه3تا دقیقه90موقعیت های متعددی را روی دروازه زاگرس یاسوج ترتیب دهند و انشالله هر چه زمان بگذرد شناخت من و بازیکنان نسبت به هم بیشتر خواهد شد که البته تا بدین جای کار نیز بازیکنانم به خوبی نشان داده اند که شایستگی صعود به لیگ دسته اول را دارند.

سرمربی اروند درباره ی داوری امروز گفت:به عقیده من داور می توانست روانشناسانه تر قضاوت کند چرا که واقعا3کارت زرد را بدون هیچ دلیل خاصی به بازیکنان ما داد در حالی که خود ناظر داوری نیز اذعان داشت که این برخوردها اگر خطای پنالتی نبودند تمارض نیز نبودند البته این داورهای جوان می توانند در آینده نه چندان دور کیفیت مطلوب تری را از خود ارائه دهند.

وی در پایان اظهار داشت:تشکر می کنم از مدیریت باشگاه جناب آقای سامری که همه چیز را برای موفقیت و کسب نتایج در خور شان مردم خرمشهر مهیا کرده اند و انشالله پس از چندین و چند سال باز هم خرمشهر بتواند در لیگ 1فوتبال صاحب نماینده شود.

مصاحبه: "احسان خدری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g58k9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی اروند مقابل زاگرس یاسوج/ بازگشت به صدر با گلزنی چراغی