تاریخ انتشار: 1395/05/27 12:51
نقل و انتقالات؛
کد خبر: 267256

مرور وضعیت نقل و انتقالات یوونتوس؛ بودجه و خریدهای احتمالی

به نظر می رسد خریدهای جدیدی در انتظار بیانکونری خواهد بود.
مرور وضعیت نقل و انتقالات یوونتوس؛ بودجه و خریدهای احتمالی

یوونتوس یکی از فعال ترین باشگاه ها در نقل و انتقالات تابستان امسال بوده است و علاوه بر خریدهایی مانند دنی آلوز، میرالم پیانیچ، گونزالو هیگواین، مارکو پیاتسا و مهدی بن عطیه، در فروش بازیکنان نیز فعال بوده است.

به گزارش کالچو مرکاتو، اگر حداقل ها را حساب کنیم با خروج سیمونه زاتزا، ایسلا، روبرتو پریرا، هرنانس و کینگزلی کومن، یوونتوس هنوز 60 میلیون یورو برای خرج کردن در تابستان دارد و این مبلغ را فقط از فروش بازیکنان در اختیار دارد. اگر مدیران این تیم تنها 70 میلیون یورو که رقم معقولی است، به بازار نقل و انتقالات تزریق کنند، بودجه یوونتوس به 130 میلیون یورو می رسد.

روبرتو پریرا احتمالا با مبلغ 15 میلیون یورو به واتفورد و سیمونه زاتزا با مبلغ 25 میلیون یورو به وولفسبورگ خواهند رفت. همچنین به احتمال قریب به یقین کینگزلی کومن در بایرن مونیخ ماندگار خواهد شد و هرنانس نیز به نظر می رسد جایی در ترکیب یووه ندارد و پیشنهاداتی 8 میلیون یورویی از بنفیکا و چند باشگاه دیگر اروپایی دارد. 

60 میلیون یورو آن هم تنها از راه فروش بازیکنان و با فرض اینکه خود باشگاه قصد نداشته باشد بودجه ای برای نقل و انتقالات اختصاص دهد. بنابراین هواداران یوونتوس می توانند همانطور که الگری اخیرا عنوان کرده، منتظر خرید دو هافبک جدید برای تیمشان باشند. گزینه های یوونتوس در این پست زیاد هستند.

بلیز ماتوئیدی، هافبک 29 ساله فرانسوی پاریسن ژرمن، همانطور که خواندید دوست دارد به یوونتوس برود و پیشنهاد یووه حدود 20 میلیون یورو بوده اما به نظر می رسد پاریسی ها 30 میلیون یورو می خواهند. وی احتمالا گزینه اول بیانکونری است و از لوکاس بیلیا به عنوان آلترنیتیو او یاد می شود.

اکسل ویتسل، هافبک بلژیکی زنیت نیز دوست دارد به یوونتوس برود. با وجود پیشنهاد 30 میلیون یورویی اورتون، بیانکونری پیشنهادی 18 تا 20 میلیون یورویی ارسال کرده است و با توجه به اینکه رضایت بازیکن را در اختیار دارد و قرارداد بازیکن سال آینده به پایان می رسد، می تواند امیدوار باشد. با وجود آنکه ویتسل اخیرا اعلام کرده که یک سال دیگر در زنیت می ماند، برخی از کارشناسان می گویند این مصاحبه جهت ایجاد فشار بر روی سران زنیت است زیرا ماندن ویتسل در حالی که نمی خواهد قراردادش را تمدید کند، به منزله جدایی اش به صورت آزاد در تابستان آینده خواهد بود. به نظر می رسد روس ها مجبورند به پیشنهاد یووه فکر کنند.

رودریگو بنتاکور و دیاوارا، دو بازیکن جوانی هستند که ممکن است همراه با یک ستاره، دو گزینه خرید یوونتوس باشند. یووه حق خرید بنتاکور را با 9.4 میلیون یورو دارد و اجازه نداد میلانی ها با پیشنهاد 15 میلیونی وی را خریداری کنند و اخیرا روسونری با توافق با خوزه سوسا، عملا شانس خرید وی را کنار گذاشت. دیاوارا هافبکی است که طرفداران زیادی در اروپا دارد اما یووه احتمالا می تواند با حدود 17 میلیون یورو وی را به تورین ببرد.

یوونتوس به سه بازیکن چلسی لینک شده است. بیانکونری آماده است تا چلسی را راضی کند تا کوادرادو را به تورین بازگرداند. نمانیا ماتیچ هافبک مورد علاقه الگری است اما با توجه به علاقه کونته به او، جدا کردنش از چلسی سخت به نظر می رسد. سسک فابرگاس دیگر بازیکن چلسی است که اخیرا چند منبع انگلیسی و ایتالیایی وی را به بیانکونری لینک کرده اند.

مارسلو بروزوویچ هافبک کروات اینتر مورد علاقه یوونتوس است اما به نظر نمی رسد نراتزوری به فروش او به یوونتوس رضایت دهد و در نهایت هامس رودریگز ستاره رئال مادرید که اخیرا مارکا اعلام کرده می تواند بین خروجی های مادرید باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezwr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بروزویچ به درب های خروج نزدیک تر شد