تاریخ انتشار: 1397/08/03 19:27
اختصاصی
کد خبر: 124732

ذوب آهن همچنان به روی نوار ناکامی؛ پرسپولیسی‌ها خوش درخشیدند

دیدار دو تیم ذوب آهن و پیکان در چارچوب هفته دهم برنده نداشت و با تساوی به پایان رسید.
ذوب آهن همچنان به روی نوار ناکامی؛ پرسپولیسی‌ها خوش درخشیدند

 دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در اصفهان برگزار شد. آقا معلم با شاگردانش  برای کسب سه امتیاز به اصفهان سفر کرد و چشم به سه امتیاز این دیدار دوخته بود. زور دو تیم تا دقیقه ۴۲ به یکدیگر نرسید تا در دقایق پایانی نیمه اول مهدی شیری که در نیم فصل دوم باید در پرسپولیس توپ بزند بازی را از یکنواختی خارج کرد و توانست دروازه ذوبی ها را باز کند. بازیکنان پیکان با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم ذوب آهن به یک ضربه پنالتی دست یافت و محسن مسلمان پشت این ضربه ایستاد و توانست آن را تبدیل به گل کند. با گل محسن مسلمان بازی به تساوی کشیده شد. تا پایان بازی دیگر شاهد گلی نبودیم تا این دیدار با تساوی به پایان برسد و مربیان به تقسیم امتیاز رضایت دهند.

شاگردان امید نمازی با تساوی در این دیدار ششمین دیدار بدون برد را تجربه کرد تا همچنان در کسب پیروزی ناکام بماند‌. ذوب‌آهن با این نتیجه ۱۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول باقی ماند. پیکان نیز در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

 مهدی شیری که قرار است به پرسپولیس بپیوندد موفق شد گلزنی کند و در نیمه دوم دیگر پرسپولیسی این بازی یعنی محسن مسلمان گلزنی کرد تا هر دو گل این دیدار توسط پرسپولیسی ها زده شده باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exyqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بزرگترین چالش ستاره پرسپولیس برای بازگشت به ترکیب