تاریخ انتشار: 1396/10/03 19:23
کد خبر: 167856

عالیشاه: امیدوارم نوراللهی از بلاتکلیفی در بیاید/ ارادت خاصی به هواداران پرسپولیس دارم

بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی تراکتوری ها می گوید من ارادت خاصی به هواداران پرسپولیس دارم اما هر بازیکنی تلاش می‌کند در زمین بازی برای تیمش تاثیرگذار باشد و من نیز می‌خواهم برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنم.
عالیشاه: امیدوارم نوراللهی از بلاتکلیفی در بیاید/ ارادت خاصی به هواداران پرسپولیس دارم

 امید عالیشاه پس از دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال خوزستان و کسب پیروزی گفت: چند هفته طول می کشد تا با یکدیگر هماهنگ شویم. در این بازی نیز نسبت به قبل هماهنگی بیشتری داشتیم و در مجموع با با توجه به بازیکنانی که به تیم اضافه شدند نمایش خوبی ارائه دادیم و خداراشکر به خواسته مان رسیدیم.

گلزن تراکتوری ها درباره این دیدار و گلزنی به خوزستانی ها گفت: پس از مشکلاتی که برایم به وجود آمده بود تحت فشار بودم. هم من این فشار را حس می‌کردم و هم احمد نوراللهی که امیدوارم مشکل نوراللهی زودتر حل شود. مسوولان کمک کنند تا تکلیف نوراللهی مشخص شود.

وی درباره ادامه بلاتکلیفی نوراللهی گفت: او بلاتکلیف است و وضعیتش مشخص نیست و این قضیه بیش‌ترین آسیب را به این بازیکن خواهد زد. چنین اتفاقاتی به سرمایه‌های این مملکت آسیب خواهد زد. امیدوارم برای هیچ بازیکنی چنین اتفاقاتی نیفتد و بازیکنان بتوانند با سلامت و روح و روان به کار خود ادامه دهند.

عالیشاه در ادامه گفت: محرومیت نقل و انتقالات به تراکتورسازی آسیب زد اما بیش‌ترین آسیب را من و نوراللهی خوردیم. مطمئنا الان این محرومیت به اتمام رسیده و باعث می‌شود که ما عملکرد بهتری داشته باشیم. خداراشکر توانستم بالاخره به میدان بروم و مانند همیشه از این به بعد هم سعی می‌کنم در هر بازی تمام توانم را برای تیمم خرج کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که برای تراکتورسازی تاثیرگذار باشم.

او درباره حضور روبروی پرسپولیسی ها در دیدار بعدی گفت: امیدوارم بازی خوبی باشد. من ارادت خاصی به هواداران پرسپولیس دارم اما هر بازیکنی تلاش می‌کند در زمین بازی برای تیمش تاثیرگذار باشد و من نیز می‌خواهم برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evmdy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عالیشاه از پرسپولیس دورتر شد/ تبعید هافبک تراکتورسازی به پادگان!

عالیشاه با 30 میلیون تومان در ملوان!
شایعه‌ای که رنگ واقعیت می‌گیرد؛

آب پاکی روی دستان عالیشاه؛ امید باید به لیگ یک برود!
رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح خبر داد؛