تاریخ انتشار: 1396/05/19 09:23
کد خبر: 189956

محمدرضا مهدوی:از بازی ها حداکثر استفاده را میکنیم

مربی اکسین البرز گفت: از بازی های خانگی حداکثر استفاده را با هدف بالا بردن امتیازات تیم می کنیم.
محمدرضا مهدوی:از بازی ها حداکثر استفاده را میکنیم

محمد رضا مهدوی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به بازی پیش روی تیم اکسین البرز و ملوان در کرج افزود: ملوان از مربی باتجربه ای بهره مند است، شناختی از این تیم نداریم اما می دانم که از بازیکنان خوبی چون پژمان نوری ، وحید حیدریه ، حسین شنانی ، مهیار زحمتکش ،حجت صدقی و بازیکنان خوب دیگری برخوردار است.

 

وی اضافه کرد: تیم ملوان برای تساوی به کرج می آید اما ما از بازی های خانگی حداکثر امتیازات را می خواهیم و روز سختی را برای این تیم رقم می زنیم.

 

مهدوی در ادامه به اولین دیدار تیم فوتبال اکسین البرز برابر تیم مدعی گل گهرسیرجان از لیگ دسته اول که به تساوی انجامید اشاره و اظهار داشت: بازی فراتر از چیزی بود که تصور می کردیم،هر دو تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند و در نهایت امتیازات بین طرفین تقسیم شد،در مجموع کسب یک امتیاز در خانه حریف ارزشمند بود.

 

مربی اکسین البرز ادامه داد: با توجه به اینکه اکسین در کمترین زمان تشکیل شده در این بازی هماهنگی لازم را نداشتیم اما بازیکنان با جنگندگی فراتر از حد انتظار بازی کردند.

 

وی ادامه داد: در این بازی هدفمان ابتدا گل نخوردن بود اما تیمی که تهاجمی بازی می کند درصد گل خوردن را بالا می برد ، که متاسفانه نتوانستیم گل برتری را حفظ نماییم.

 

مهدوی افزود: تیم گل گهر علاوه بر کادرفنی قوی دارای مهره های خوبی بود ، این تیم بیش از ٢ ماه است تشکیل شده و می دانستیم کار سختی در سیرجان داریم اما بازیکنان ما بخوبی از پس حریف برآمدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqob6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد استقلال به رامین بالاتر از 2 میلیارد بود!