تاریخ انتشار: 1396/05/06 18:23
کد خبر: 192780

تفکرات غیرحرفه ای بلای جان صبای قم/ بختیاری زاده ناخدایی که هنوز اندرخم یک کوچه است

صبای قم درحالی که در آستانه انحلال قرار داشت، برای حضوری قدرتمند در لیگ یک اعلام آمادگی کرد.
تفکرات غیرحرفه ای بلای جان صبای قم/ بختیاری زاده ناخدایی که هنوز اندرخم یک کوچه است

 روزگاری که صبا در لیگ برتر صدرنشین بود و در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کسب می‌کرد، شاید فکرش را هم نمی‌کرد که با انتقال امتیاز این تیم تهرانی به قم این باشگاه نابود شود و حتی به لیگ پائین‌تر سقوط کند.

بحث سقوط صبا به لیگ یک مقوله‌ای جداگانه است اما اینکه مسئولین این تیم چرا پشت صبا نایستادند و پس از سقوط به لیگ آزادگان تیمشان را برای بازگشت به لیگ برتر آماده نکردند، ناراحت کننده است. 

مسئولین تیم صبای قم پس از باخت در آخرین دیدار لیگ برتری خود مقابل استقلال خوزستان داور بازی را علت شکست شناسایی کردند و پس از حملات به داور مازندرانی آن بازی، او را تا نیم فصل محروم کردند و بسیار امیدوار بودند که نفت تهران باتوجه به شرایط و بدهی هایی که دارد به لیگ یک سقوط کند و آنها در لیگ برتر بمانند، خواب شومی که هیچ‌گاه عملی نشد و نفت تهران باصلابت در لیگ برتر فوتبال بازی می‌کند و آنچه از این خواب برای قمی‌ها باقی ماند، فرصت‌های از دست رفته‌ای است که دیگر باز نمی‌گردد و با شرایط موجود، شاید دیگر این تیم دوست داشتنی را در لیگ برتر نبینیم.

مسئولین صبای قم نیز تنها چند هفته تا آغاز مسابقات لیگ یک، سرمربی تیم خود را مشخص کردند. سهراب بختیاری زاده کاپیتان اسبق این تیم که سابقه دستیاری صمد مرفاوی را در صبای قم داشته است پس از نیم فصل کابوس وار در نفت مسجدسلیمان و با یک رزومه نچندان قابل دفاع، روی نیمکت صبایی نشسته است که ادعای لیگ برتری شدن دارد و با این شرایط باید دید صبا در فصل پیش رو به چه سرنوشتی دچار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqj9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم صبای قم به ماشین سازی تبریز پیوست
صید لیگ برتری رسول خطیبی؛

مدافع صبای قم به خونه به خونه پیوست
هفتمین ورودی بابلی‌ها؛

هافبک صبای قم به خونه به خونه پیوست
با عقد قراردادی یک ساله؛

گل گهر سیرجان مهاجم لیگ برتری جذب کرد
وینگو خود را در نقل و انتقالات ثابت کرد؛

مدافع صبای قم به بادران پیوست
با عقد قراردادی یک ساله؛