تاریخ انتشار: 1397/08/13 20:09
کد خبر: 123232

نساجی، بدشانس ترین تیم لیگ در بخش هجومی

شاگردان جواد نکونام یکی از تیم‌های موفق در ایجاد موقعیت هستند اما در تبدیل آن به گل ناموفق عمل می‌کنند و حالا جز سه تیم پایانی جدول قرار گرفته‌اند.
 نساجی، بدشانس ترین تیم لیگ در بخش هجومی

شاگردان جواد نکونام علی رغم ارائه یک نمایش خوب و ایده‌آل در مشهد با سه گل مغلوب پدیده مشهد شدند تا کماکان جز سه تیم انتهایی جدول مسابقه باشند. به اذعان سرمربی پدیده، حریف مازندرانی یکی از معدود تیم‌هایی بود که در ورزشگاه امام رضا (ع) توانست صدرنشین مسابقات لیگ برتر را تحت فشار قرار دهد و همین نمایش باعث شد خط دفاعی نماینده مشهد محک جدی خورده و مورد آزمایش قرار گیرد.

اما با مشاهده مسابقات نساجی از ابتدا لیگ می‌توان به این حقیقت رسید که سرخپوشان قائمشهری در خلق موقعیت بسیار خوب عمل می‌کنند اما در تبدیل آن به گل با بدشانسی رو به رو شده و یا با بی دقتی مهاجمان همه آن‌ها را از دست می‌دهند. در این بین جواد نکونام برای تغییر این روند محمد عباس‌زاده، مهاجم اصلی خود را نیمکت نشین و نظری را به خط حمله فرستاد اما این تغییر هم علاج درد نساجی مازندران نشد و به از دست رفتن فرصت‌های فراوان منتهی شد.

این تیم پرطرفدار که بعد از 24 سال حضور در سطح اول فوتبال ایران را تجربه می‌کند در حال حاضر با هشت گل زده، چهارمین خط حمله ضعیف لیگ را در اختیار دارد و همین موضوع دلیلی بر قعرنشینی آن‌ها در جدول مسابقات لیگ برتر شده است. باید دید سرمربی جوان نساجی برای ادامه لیگ برتر چه نقشه‌ای در سر دارد و آیا تغییراتی در فهرست بازیکنان این تیم هنگام نقل و انتقالات نیم فصل رخ می‌دهد یا خیر؛ اتفاقی که با وجود چنین وضعیتی احتمال رخ دادنش بسیار بالاست و از حالا گمانه زنی‌هایی مطرح می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eplj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام منتظر نباشد؛خبری از تلفن داور جنجالی نیست!