تاریخ انتشار: 1395/10/02 19:09
از سوی مدیر برنامه هایش
کد خبر: 241232

تایید پیشنهاد یونایتد به ستاره سوئدی بنفیکا

ویکتور لیندولف، ستاره سوئدی باشگاه بنفیکا، با تایید مدیر برنامه هایش، ممکن است همین زمستان از این باشگاه جدا شود.
تایید پیشنهاد یونایتد به ستاره سوئدی بنفیکا

 در حالی که روز دوشنبه رسانه‌های پرتغالی خبر داده بودند که لوئیز فیلیپه وی‌یرا، رئیس باشگاه بنفیکا به منچستر سفر کرده تا مراحل انتقال ویکتور لیندلوف به اولدترافورد را تکمیل کند، حالا بر اساس گزارش رسانه‌های سوئدی این انتقال را باید تمام شده دانست.

رسانه‌های سوئدی حتی ادعا کرده اند که  مذاکرات بین نمایندگان دو باشگاه بنفیکا و منچستریونایتد به نتیجه رسیده و این انتقال با 42 میلیون پوند قطعی شده است. این مدافع میانی 22 ساله، با عملکرد خود در تیم بنفیکای پرتغال، نظر ژوزه مورینیو را به خود معطوف کرده است.

ستین کایا، مدیر برنامه های لیندولف در همین رابطه به آفتون بلادت گفت:« بله درست است؛ پیشنهاد هایی از  منچستر یونایتد و باشگاه های دیگر دریافت کرده ایم ولی هنوز هیچ چیز تمام نشده است. ویکتور با بنفیکا قرارداد دارد.

در مورد اینکه بنفیکا با رقم پیشنهادی یونایتد با باشگاهی دیگر موافقت کرده است یا خیر نمی توانم اظهارنظر کنم. فقط می توانم تایید کنم که پیشنهادهایی برای لیندولف رسیده و اجازه جدایی وی به بنفیکا بستگی دارد.»

 

لیندلوف در صورت انتقال به یونایتد، تبدیل به گرانقیمت‌ترین مدافع تاریخ باشگاه منچستریونایتد خواهد شد. پیشتر این رکورد در اختیار ریو فردیناند بود که در سال 2002 در ازای 29.1 میلیون پوند از لیدزیونایتد به جمع شیاطین سرخ پیوست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eodzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زلاتان خرید جدید منچستریونایتد را لو داد