تاریخ انتشار: 1396/03/01 11:12
اختصاصی| بهترین مدافع وسط لیگ دو از نگاه مخاطبین فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 209308

محمد بختیاری: مدیون آقای باقری‌نیا هستم/ ارادت خاصی به ماهشهری‌ها دارم

مدافع مستحکم و خوش قد و قامت تیم شهرداری ماهشهر ازشرایط این تیم جنوبی بحث هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانیم.
محمد بختیاری: مدیون آقای باقری‌نیا هستم/ ارادت خاصی به ماهشهری‌ها دارم

به گزارش فرتاک ورزشی، بختیاری در مورد اینکه چه شد که به شهرداری ماهشهر پیوست گفت: چون خودم خوزستانی هستم و ارادت خاصی به این استان و مردم خونگرمش دارم، ترجیح دادم که در این استان فوتبال خیز به کار خود ادامه بدهم و شرایط خوب تیم شهرداری ماهشهر باعث شد که این تیم را انتخاب کنم.

وی افزود: کار کردن با آقای باقری نیا واقعا لذت دارد چرا که مربی فهیم و کاربلدی می باشند ایشان از نظر فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار دارند و نظم و انضباط ایشان باعث شده است من در زندگی شخصی خود نیز این مهم را انتقال بدهم و واقعا مدیون این استاد هستم.

بختیاری درخصوص اینکه فکرش را می‌کردند که قهرمان شوند یا نه گفت: قطعا وقتی تیمی لیگ را شروع می کند برای هدف خود که قهرمانی می باشد می جنگد. ما نیز از این قاعده مستثنی نبودیم و توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. جدا از تلاش خستگی ناپذیر بچه ها و کادر فنی خدا کمک زیادی به ما کرد. مردم ماهشهر و طرفداران تیم مان باید مدیون آقای باقری نیا باشند که با ترفند های خود راه صعود را هموار کردند.

وی درخصوص فصل آینده‌اش گفت: فعلا برنامه خاصی ندارم و مشغول استراحت می باشم چند پیشنهاد هم نیز دارم که فعلا مشغول تجزیه و تحلیل می باشم تا هر جایی که به پیشرفت فوتبالم کمک می کند به آن بپیوندم البته این نکته را بگویم که اولویت اول بنده آقای باقری نیا و تیم خوب شهرداری ماهشهر می باشد.

بهترین مدافع وسط لیگ دو احساسش را در این خصوص بهترین شدن گفت: از اینکه به عنوان بهترین مدافع لیگ انتخاب شدم واقعا خوش حالم و به خود می بالم و البته به همبازی های خود افتخار می کنم که یک فصل خوب را در کنار آن ها سپری کردم و از بازی در کنار آن ها لذت بردم برای تک تک آنان ارزوی موفقیت دارم چرا که خیلی کمکم کردند و به من انگیزه زیادی دادند.

بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: در پایان از تمام مربیانی که در این مسیر سخت کمک کردند سپاس گزارم و یک تشکر ویژه از مردم خوب شهر ماهشهر و مسئولان زحمتکش شهرداری که برای تیم در این فصل سنگ تمام گذاشتند انشالله که بتوانیم باز هم دل های این عزیزان را شاد کنیم.

خبرنگار: "حامد گودرزی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enmxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری ماهشهر چگونه به لیگ یک صعود کرد؟
اختصاصی| مهاجمان بابلی خوزستانی‌ها را شادمان کردند؛

شهرداری ماهشهر به لیگ یک صعود کرد
اختصاصی| بازی جوانمردانه داماش را کسی فراموش نخواهد کرد؛

کار سخت خونه به خونه برای جذب فوق ستاره
اختصاصی| معادلات جذب سلیمانی سخت‌تر شد؛