تاریخ انتشار: 1395/12/07 13:57
اختصاصی| مربی صنعت نفت آبادان مطرح کرد؛
کد خبر: 226932

خادمی: شرایط صنعت نفت خوب است/ به ادامه فصل امیدواریم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت شرایط این تیم را در تعطیلات و اردوی‌شان در تهران خوب توصیف می کند.
خادمی: شرایط صنعت نفت خوب است/ به ادامه فصل امیدواریم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهرداد خادمی درباره نتیجه‌ای که مقابل پدیده برایشان حاصل شد گفت: عملکردمان در دو، سه هفته اخیر به دلیل عدم حضور بازیکنان مصدوممان است، ما از لحاظ بازیکن دستمان بسته است و در رویارویی با صبا و تراکتور تنها زمانی بود که تیم ما به طور کامل مقابل این حریفان حاضر شد با وجود بازی سنگینی که مقابل آنها داشتیم توانستیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم. در دیدارهای دیگرمان همانطور که گفتم با ضعف بازیکنان مصدوم مقابل حریفانمان به میدان رفتیم. البته داوری هم عاملی بر عدم نتیجه گیری ما شد؛ در بازی با استقلال‌خوزستان یک پنالتی نگرفت و گل دوم پدیده هم پنالتی نبود که داور هر دوی آن موقعیت را به نفع حریفان گرفت.

وی درباره اینکه صنعت در لیگ‌برتر می تواند به روزهای خوب بازگردد می گوید: صددرصد؛ با توجه به اینکه اردو آمدیم و حریفانی که در آینده مقابل آنها بازی خواهیم کرد، از موقعیت‌هایمان استفاده خواهیم تا برنده میدان باشیم تا به خواسته مردم آبادان و کادرفنی دست پیدا کنیم.

او در خصوص تاثیر حضور فیروز کریمی هم گفت: در فوتبال رفتن و آمدن یک امر طبیعی است؛ در زمان حضور آقای کریمی بازیکنان سخت به آبادان می‌آمدند و ایشان در جذب بازیکن آنطور که باید و شاید نتوانست بازیکنی که مدنظرش بود را جذب کند اما ایشان در فوتبال ما شناخته شده اند و همه می‌دانند که فیروزخان در هرکجا که بودند تفکرات فنی‌شان بر حضور بازیکنان ارجحیت داشته و تاثیر مثبتش در آن دیده مشهود بوده است.

خادمی در پایان گفت: از همین جا به مردم آبادان قول می دهم که تیم ما در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر نتایج خوبی خواهد گرفت و خودش را در میانه جدول جا خواهد داد.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9xrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیاه‌جامگان؛ هشت بازی بدون برد