تاریخ انتشار: 1396/03/12 16:48
کد خبر: 206632

فتح الله زاده از دسترس خارج شد!

در شرایطی که معاون وزیر ورزش و جوانان و برخی مسوولان وزارتخانه در هفته های اخیر بارها با علی فتح الله زاده مذاکره کردند و شرایط او را برای حضور مجدد در استقلال بررسی کردند در اقدامی عجیب وزارت ورزش و جوانان بدون توجه به مذاکرات صورت گرفته از افتخاری به عنوان مدیرعامل فصل بعد استقلال نام برد تا مشخص شود مذاکره با گزینه های دیگر نظیر فتح الله زاده تنها یک بازی تبلیغاتی برای آرام نگه داشتن هواداران بود.
فتح الله زاده از دسترس خارج شد!

به گزارش فرتاک ورزشی، منتقدان با کالبدشکافی رفتار مدیران وزارت ورزش در ماجرای مذاکره با فتح الله زاده بر این باورند که وزارت ورزش برای خارج شدن از زیر بار فشار هواداران نام او را مطرح کرد تا به صورت مقطعی برخی انتقادها کاهش یابد اما با عادی شدن روابط و اتمام انتخابات همان سناریو اولیه به اجرا در آمد تا دوباره مدیریت دلخواه وزیر ورزش و جوانان در این مجموعه باقی بماند.

اما نکته مهم در شرایط کنونی سکوت  محض علی فتح الله زاده جدی ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال است، فتح الله زاده که حاضر نشد از شروط اولیه خود کوتاه بیاید در برهه کنونی با وجود درخواست های فراوان برای انجام مصاحبه تلفن همراه خود را از دسترس خارج کرده تا به این ترتیب از به وجود آمدن چالش جدید برای باشگاه استقلال جلوگیری شود. 

حالا باید دید این سکوت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ قطعا فتح الله زاده در خصوص روند مذاکراتی که با مسوولان وزارت ورزش و شخص داورزنی داشته است حرف های بسیار زیادی خواهد داشت که طرح این مسائل می تواند پشت پرده تصمیم گیری عجیب مسوولان وزارت ورزش و جوانان را برای هواداران نمایان کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5jo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از سه شرط فتح الله زاده برای قبول مدیر عاملی