تاریخ انتشار: 1395/08/16 19:13
کد خبر: 250604

یوونتوس نمی تواند په په را بگیرد

با آماده شدن پپه براى امضاى قرار دادى جدید با رئال مادرید حالا یوونتوس و منچستر یونایتد در خطر از دست دادن یکى از اهداف کلیدى نقل و انتقالات تابستان هستند.
یوونتوس نمی تواند په په را بگیرد

به گزارش فرتاک ورزشی و ‎بنابر گزارشات رسیده از اسپانیا:قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان به توافقاتى با مدافع 33 ساله در زمینه ى یک قرار داد دو ساله ى دیگر که ماندن پپه در سانتیاگو برنابئو را تا سال 2019 تضمین می کند، رسیده اند.

 

‎قرار داد کنونى په په در پایان همین فصل به پایان خواهد رسید و یوونتوس و منچستر یونایتد هر دو به این صخره سخت پیشنهاد یک قرار داد دو ساله با انتقالى آزاد در پایان همین فصل را داده اند.

 

مذاکرات پپه و رئال على رغم توافقاتى متوقف شده و دلیل آن هم این است که پپه فقط مى خواهد که قراردادى دو سالى امضا کند، اگر چه باشگاه اسپانیایى تنها مایل به قرار دادى یک ساله است.

 

به هر حال آنچه واضح است، دو طرف به دلیل آن که انتظار مى رود غول هاى لالیگا به دنبال پپه باشند، به توافقاتى کلى دست پیدا کرده اند.

 

انتظار مى رود در چند روز آینده به صورت رسمى تمدید قرار این بازیکن اعلام شود تا یوونتوس و منچستر یونایتد هم به دنبال اهداف جدیدى براى تقویت نیروى دفاعى خود باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pg9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رایولا بابت انتقال پوگبا به منچستر چند میلیون به جیب زد؟