تاریخ انتشار: 1397/09/06 01:16
کد خبر: 120152

خبرنگاران باید مراقب راموس باشند!

سرمربی رئال معتقد است، راموس نه تنها سمبل رئال مادرید، بلکه سمبل فوتبال اسپانیا است.
خبرنگاران باید مراقب راموس باشند!

از دور پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فرداشب دو تیم آاس رم و رئال مادرید در دیداری تعیین کننده و حساس به مصاف هم خواهند رفت. سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید، در نشست مطبوعاتی پیش از بازی، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

سولاری گفت: باید به مانند همیشه که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم، برابر رم بازی کنیم؛ همانطور که در تاریخ رئال مادرید ثبت شده. حس می‌کنم گاهی سوال‌هایی وجود دارند که جواب نمی‌دهم و برخی چیز‌ها شخصی و محرمانه هستند. به نظرم این بهترین راه مقابله با اتفاقات اخیر است و می‌دانم کنجکاوید، اما مسئولیت خودم می‌دانم با این روال پیش بروم.

او درباره شکست برابر ایبار گفت: مشخصا شکست سختی بود، اما اتفاق افتاد و آنالیز کرده و در موردش صحبت کردیم. تلاش خواهیم کرد در زمینه‌ای که باید پیشرفت کنیم، بهتر شویم. حال در المپیکو رم هستیم و اینجا رقابتی متفاوت است.

سولاری درباره کاپیتانش گفت: سرخیو راموس بالاتر از همه چیز، یک مرد راستگوست. او یک سمبل و الگوست؛ نه تنها سمبل رئال مادرید، بلکه فوتبال اسپانیا. همه وظیفه داریم از او مراقبت کنیم. خبرنگاران هم باید مراقب راموس باشند. حقیقت هیچوقت زیر سوال نمی‌رود قبول دارم، اما آن‌ها با اخباری که حقیقت ندارند، روی یک فرد تاثیر می‌گذارند. حرفه‌ای گری معنایش را اینگونه از دست می‌دهد. این شایعات به همه ما آسیب می‌زند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oevo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سند رو شد؛راموس مواد ممنوعه استفاده کرده است!