تاریخ انتشار: 1395/09/10 12:51
کد خبر: 246028

پیش بازی مس کرمان-راه آهن/ کفش طلا به پای مهدی پاشا یا ابراهیم زاده!

در اینکه یک امتیاز هفته‌ی قبل مس برابر خونه به خونه در بابل را باید در جرگه‌ی نتایج خوب این فصل مس جای داد هیچ تردیدی وجود ندارد اما این مساوی زمانی ارزش خود را به معنای واقعی کلام به دست نمی‌اورد که مس در بازی‌هایی که باید سه امتیاز را کسب می‌کرده است، حرص همه را در آورده.
پیش بازی مس کرمان-راه آهن/ کفش طلا به پای مهدی پاشا یا ابراهیم زاده!

به گزارش فرتاک ورزشی، مسلما این یک امتیاز بی ارزش تر هم خواهد شد اگر مس در بازی هفته‌ی آینده‌ی خود در کرمان و برابر راه‌آهن چیزی غیر از سه امتیاز کسب کند و در آنصورست است که کل نتایج مس در این فصل با چالش مواجه خواهد شد.

این وضعیت چالش بر انگیز به این خاطر است که مس رفته رفته به وضعیت قرمز نزدیک می‌شود و تیم منصور ابراهیم‌زاده در حالی اختلاف ده امتیازی با تیم‌های صعود کننده دارد که با اولین رتبه‌ی تیم سقوط کننده فقط 5 امتیاز اختلاف پیدا کرده است...

این یعنی مس هرچه بیشتر از بالای جدول دور شده است و به پائین جدول سلام کرده است و این حاصل امتیازهای بسیار بدی است که مس برابر تیم‌هایی مثل سپیدرود، استقلال اهواز، سپاسی و حتی گل‌گهر از دست داده است...

حجم عظیم تعداد تساوی‌های مس و کسب تنها میانگین یک و دو دهم امتیاز از بازی‌های گذشته همگی حکم به این می‌دهد که مس کوپن از دست دادن امتیاز را برای خود پر کرده است و در بازی پیش روی خودش برابر راه آهن در کرمان هیچ راهی به غیر از کسب امتیاز کامل ندارد و فقط و فقط سه امتیاز این بازی است که می تواند برای مس چاره ساز باشد و هر نتیجه‌ای غیر از برد در این دیدار قطعا تبعات خوشایندی نخواهد داشت.

از همین روست که ابراهیم‌زاده و تیمش باید در روزهای منتهی به این بازی آنچنان در تمرینات خود را آماده بسازند که از نظر روانی و بدنی کاملا محیای کسب سه امتیاز این بازی باشند و هیچ حریفی از زمین و زمان و داور و... نتواند برای مس در این بازی بسیار مهم دردسرسازی کند.

هیچکس در کرمان دوست ندارد وضعیت مس در پایان نیم فصل به گونه ای شود که این تیم برای سقوط نکردن به لیگ دو تلاش کند...! بازی با راه آهن دقیقا دو راهی است که می‌تواند مس را به بالای جدول و یا پائین آن هدایت کند... و این جاده باید با قدم های مس در زمین باهنر به سمت بالای جدول باشد که هیچ کفشی به غیر از سه امتیاز این بازی نمی‌تواند گام های مس را در آن قرار دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39alg7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده هزینه سفر راه آهن به کرمان را داد