تاریخ انتشار: 1395/10/13 01:37
کد خبر: 238728

در را هم پشت سرت ببند آقای رحمتی!/ کاپیتان استقلال «سه» کرد

 مهدی رحمتی در وضعیت عجیبی گرفتار شده؛ او در حال حاضر در آستانه جدایی از استقلال است و شاید نیم‌فصل دوم را در تیم دیگری توپ بزند. در پایان جلسه روز هفته گذشته منصوریان با افتخاری، خبرهای ضد و نقیضی در مورد قرار داشتن اسم رحمتی در لیست مازاد استقلال منتشر شد. هر چه هست اما، یک واقعیت را نمی‌شود انکار کرد؛ اینکه درخواست ابتدایی رحمتی برای جدایی از استقلال، حالا بهانه لازم را دست مدیران و مربیان باشگاه داده تا رضایتنامه او را آماده کنند. این اولین بار نیست که رحمتی تیمش را تهدید به خداحافظی می‌کند. او قبل از این حداقل دو بار دیگر هم چنین کاری انجام داده بود و عجیب اینکه هر دو بار هم خودش ضرر کرده بود. با این حال رحمتی بار دیگر از «تهدید خداحافظی» استفاده کرد تا این بار هم در آستانه از دست دادن موقعیت فوق‌العاده‌اش در استقلال قرار بگیرد.

ماجرای تیم ملی

این را دیگر همه ایران می‌دانند. مهدی رحمتی که گلر شماره یک کی‌روش بود، یک روز صبح زود از خواب بیدار شد و به خبرگزاری‌ها گفت از آنجا که کمی خسته شده، فعلا قصد استراحت دارد و تا مدتی نمی‌تواند در تیم ملی حاضر باشد! گفته می‌شد او در پی اختلاف با جواد نکونام چنین تصمیمی گرفته؛ هرچه بود اما کی‌روش کاری کرد که مرخصی موقت رحمتی تبدیل به یک استراحت دایمی شود و او تا آخر عمر بازیگری‌اش دیگر رنگ تیم ملی را هم نبیند. این وسط انبوه وساطت‌ها و پادرمیانی‌ها هم به جایی نرسید تا رحمتی هرگز به تیم اول ایران برنگردد. رحمان احمدی، دانیال داوری، علیرضا حقیقی و علیرضا بیرانوند نفراتی بودند که در این مدت جای رحمتی را در تیم ملی پر کردند.

تهدید قلعه‌نویی

مهدی رحمتی در لیگ سیزدهم با امیر قلعه‌نویی کار کرد، اما در آغاز لیگ چهاردهم از جمع استقلالی‌ها جدا شد و به پیکان رفت. اختلاف نظر او با امیر درست از همین نقطه آغاز شد. تا مدتها هیچکس نمی‌دانست پشت پرده چه اتفاقی رخ داده که رابطه دو طرف را کدر کرده و باعث جدایی رحمتی شده است، اما قلعه‌نویی گفت مهدی رحمتی برای ادامه حضورش در استقلال شرط گذاشته بود که مربی دروازه‌بان‌های مورد علاقه او به کادرفنی اضافه شود؛ شرطی که مورد موافقت سرمربی وقت استقلال قرار نگرفت تا رحمتی از جمع آبی‌پوشان جدا شود. به بیان دیگر سید دوباره گفته بود: «... وگرنه خداحافظ» و در جواب شنیده بود: «خب خداحافظ!»

داستان منصوریان

بعد از اعلام ترکیب اصلی استقلال در بازی با سپاهان، رحمتی سعی کرد قافیه را نبازد. او حتی با حسین حسینی وارد زمین شد و روند گرم کردن گلر جوان آبی‌ها را زیر نظر گرفت. با این وجود بعد از پایان مسابقه و در فرودگاه اصفهان، کاسه صبر آقای کاپیتان لبریز شد و او از منصوریان درخواست رضایتنامه کرد. به این ترتیب دست علیمنصور باز شد تا سنگربان اصلی‌اش را از استقلال کنار بگذارد. شاید رحمتی باز هم فکر می‌کرد اگر اسم خداحافظی را بیاورد، دست و دل مربیان می‌لرزد و به او امتیازات بیشتری می‌دهند، اما آقای کاپیتان برای سومین بار از این سوراخ گزیده شد و حالا ممکن است پیراهن استقلال را برای همیشه از دست بدهد!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39a6mw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکلی به نام دستیار اول منصوریان/ استاد خرمگاه!