تاریخ انتشار: 1396/02/07 17:06
اختصاصی| رامتین در سالی پر فراز و نشیب؛
کد خبر: 214476

مدافع باهوش خونه به خونه در این تیم می‌ماند؟

خونه به خونه با تساوی مقابل ملوان بندر انزلی اندک شانس خود را برای صعود به لیگ برتر از دست داد.
مدافع باهوش خونه به خونه در این تیم می‌ماند؟

به گزارش فرتاک ورزشی، رامتین سلیمان زاده که در ابتدای فصل به خونه به خونه پیوست، به دنبال این بود که صعود سال گذشته را با پیکان تکرار کند اما در انجام این امر موفق نشد.

وی که در دو فصل گذشته برای خدمت مقدس سربازی در تیم فجر شهید سپاسی حضور داشت که اتفاقا در آن تیم فوق العاده بود و یکی از خوب های این تیم در آن مقطع بود. پس از پایان یافتن خدمت سربازی خود، به جمع شاگردان علیرضا مرزبان در تیم پیکان اضافه شد که وی با ترمیم خط دفاعی پیکان نقشی مهم را در صعود این تیم به لیگ برتر ایفا کرد.

وی در فصل جاری به خونه به خونه آمد اما در این تیم در چند بازی به صورت ثابت به میدان می رفت اما طبق سبکی که علیرضا مرزبان در این تیم داشت، هرگونه بازیکنی که چند بازی را خوب کار می کرد را به نیمکت می چسباند. سلیمان زاده نیزاز این قاعده خارج نبود و او نیز به یکباره از ترکیب اصلی دور ماند، که این اقدام جای بسی تامل داشت.

وی که در ابتدای کار مورد حمایت هواداران خونه به خونه قرار گرفته بود،با آمدن نادر دست نشان در چند بازی در پست هافبک دفاعی و در بعضی بازی ها نیز در پست خود به میدان رفت که بهترین عملکرد را ازخود ایفا کرد.

به ایستگاه آخر لیگ یک در این هفته می رسیم و تیم ها رفته رفته در تکاپوی تقل و انتقالات روانه می شوند، حال باید ببینیم که رامتین سلیملن زاده مدافع باهوش خونه به خونه در این تیم می ماند؟ یا روانه تیم دیگری می شود.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395xox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بمب نقل و انتقالات در دو راهی لیگ یک و لیگ برتر
اختصاصی| خیره کننده همچون روح الله؛