تاریخ انتشار: 1396/05/29 21:59
سوء استفاده یا درآمدزایی؛
کد خبر: 187725

بلیط 3 هزار تومانی در بوکان 5 تومانی شد+عکس

تیم فوتبال سردار بوکان از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور از تیم نفت مسجدسلیمان پذیرایی کرد.
بلیط 3 هزار تومانی در بوکان 5 تومانی شد+عکس

 این دیدار که به دلیل محرومیت هواداران تیم سردار بوکان قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود، با تلاش باشگاه سردار و همچنین مساعدت مسئولین تیم نفت مسجدسلیمان با حضور هواداران پرشور تیم سردار برگزار شد و در پایان، تیم خوزستانی موفق شد 1-0 در خانه سردار به پیروزی دست یابد.

نکته جالب در این دیدار، بلیط فروشی عجیب و قریب این بازی بود. طبق اطلاعیه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران در تمامی مسابقات لیگ دسته اول و دسته دوم، بلیط تمامی بازی ها به قیمت 3 هزار تومان به فروش می رود اما بلیط این دیدار حساس با قیمت 5 هزار تومان برای علاقه مندان به فوتبال به فروش رفت که برای خیلی ها افزایش قیمت این بلیط جای سئوال داشت.

درحالی که بیش از 12 هزار هوادار فوتبال دوست بوکانی به ورزشگاه رفته بودند، تماما بلیط 5 هزار تومانی دریافت کردند و اینکه این اقدام در جهت درآمدزایی باشگاه بوده است و یا باید آن را اقدام غیراخلاقی مدیران باشگاه دانست، چیزی است که باید مسئولین این تیم در این خصوص پاسخگو باشند. البته هیج جای دنیا اینگونه درآمدزایی مرسوم نیست که در یک بازی خاص و درحالی که بسیاری از افراد مشهور در آن حاضر هستند، رقم بلیط فروشی بالا برود مگر آنکه پول حاصل از بلیط فروشی، به خیریه ای واگذار شود.

گفتنی است سردار بوکان تاکنون در ورزشگاه خاتم الانبیا بوکان شکست نخورده بود که با باخت به نفت مسجدسلیمان، اولین شکست آنها در این استادیوم ثبت شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zzyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت امیدیه از مسابقات جام حذفی کناره گیری کرد
به دلیل مشکلات اداری؛

سردار بوکان یک بازیکن لژیونر جذب کرد
جهت حضوری قدرتمند در لیگ دو؛