تاریخ انتشار: 1396/05/25 16:42
با ورود مدافع محروم؛
کد خبر: 188549

ترکیب دفاعی بادران تغییر خواهد کرد؟!

ترکیب بادران در فاز دفاعی تغییر پیدا خواهد کرد.
ترکیب دفاعی بادران تغییر خواهد کرد؟!

 بادران در هفته اول مسابقات لیگ یک موفق شد تیم فجرسپاسی شیراز را در ورزشگاه حافظیه این شهر با نتیجه 1-0 شکست دهد و به سه امتیاز دلخواه خود برسد. بادران با ترکیب وحید فارغ، ابراهیم کریمی، امید نظامی پور و امین عباسی پای به این مسابقه گذاشت و در فاز دفاعی در چند صحنه ضغیف عمل کرد و به دلیل نبود مهره اصلی بادرانی‌ها در خط دفاع یعنی محمود خمیس آنها کمی سرگردان در بازیها حاضر شدند. بادرانی ها در بازی دوم نیز از عمق بسیار متزلزل ظاهر شدند و در چند صحنه خطرناک بازیکنان ایرانجوان می رفتند تا گلزنی کنند و حتی در نیمه دوم نیز از همین حربه استفاده کرده و دروازه بادران را باز کردند.

محمود خمیس که فصل گذشته لباس پارس جنوبی جم را بر تن کرده بود و موفق شد به لیگ برتر صعود کند، در آخرین بازی فصل قبل مقابل تیم فعلی خود یعنی بادران به میدان رفت و باتوجه به درگیری که در آن بازی ایجاد کرده بود سه جلسه توسط کمیته انضباطی محروم شد و اکنون پس از رفع محرومیتش، می‌تواند از هفته چهارم به میدان برود.

با ورود محمود خمیس به خط دفاع بادران، امید نظامی پور نیمکت نشین خواهد شد و وحید فارغ با تغییر پست از دفاع وسط به دفاع راست منتقل خواهد شد تا جا برای بازی کردن محمود خمیس باز شود.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zlkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محمود خمیسی: از آقای ربیعی شناخت کاملی دارم/ جواب مجموعه بادران را با بازی‌های خوب می‌دهم
مدافع جدید بادران تهران مطرح کرد؛

بادران تهران دو بازیکن جدید جذب کرد
اختصاصی| با تمدید قرارداد مسعود ریگی؛

سعید مفتخر بدون پیروزی مقابل بادران!
دبل باخت مفتخر برابر نارنجی‌پوشان؛