تاریخ انتشار: 1396/05/25 13:01
کد خبر: 188597

ستاره سرخپوشان؛ منتظر فرصت برای درخشش در پرسپولیس

حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازیکنان به یک دغدغه تبدیل شده به طوری که هیچ بازیکنی از حاشیه امنیت برخوردار نیست.
ستاره سرخپوشان؛ منتظر فرصت برای درخشش در پرسپولیس

پرسپولیس مدت های مدیدی است که سرحال و قبراق و با آمادگی کامل به مصاف حریفان می رود و هیچ شباهتی به پرسپولیس چند سال قبل ندارد و برانکو توانسته از این تیم یک مدعی تمام عیار بسازد و حتی فراتر از لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا هم نیم نگاهی دارد و می خواهد به درخشش خود در میادین بین المللی ادامه دهد.

با این توصیف و با وجود این همه ستاره در جمع سرخ پوشان، تغییر تاکتیک و یا حضور در بین بازیکنان اصلی بسیار دشوار است و هیچ بازیکنی از حاشیه امنیت برخوردار نمی باشد و نمی داند که آیا در بازی بعدی در ترکیب اصلی قرار دارد یا نه و این کار را برای بازیکنان بخصوص تازه واردهای تیم، سخت  کرده است.

سیامک نعمتی یکی از این بازیکنانی می باشد که بعنوان هافبک تهاجمی در این فصل به پرسپولیس اضافه شده و با انگیزه های فراوان از پیکان به پرسپولیس پیوست و در تمرینات این تیم نیز از انگیزه های بالایی برخوردار بوده و قصد دارد خود را رفته رفته به ترکیب اصلی نزدیک کند. اما این مهم نیاز به یک چیز دارد آن هم یک فرصت خوب که به این بازیکن برسد.

سیامک نعمتی منتظر فرصتی است تا خود را به برانکو اثبات کند تا در ادامه فصل دقایق بیشتری به وی بازی برسد، چرا که شایستگی حضور در ترکیب اصلی و بازی بیشتر را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zl5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ازجایگاه پسر برانکو تا حضور یک وکیل با اخلاق کنار تیم پرفسور/جنگ پدیده لیگ برای فیکس شدن