تاریخ انتشار: 1396/10/03 16:18
کد خبر: 167897

خطر در کمین بازیکنان کلیدی تراکتورسازی

5 بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در خطر محرومیت از دیدار مقابل پرسپولیس قرار دارند.
خطر در کمین بازیکنان کلیدی تراکتورسازی

تیم فوتبال تراکتورسازی امروز یکشنبه در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی به مصاف استقلال خوزستان رفته است. این بازی از ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز آغاز شده است.

سرخ‌پوشان آذربایجان در شرایطی میزبان آبی‌پوشان اهوازی خواهند بود که با توجه به شرایط جدول و برای دور شدن از منطقه خطر نیاز مبرمی به کسب امتیازات کامل این بازی خانگی دارند و این درحالی است که 5 بازیکن کلیدی این تیم در خطر محرومیت قرار دارند.

مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان، محمد نوری، محمد نادری و محمدرضا مهدی‌زاده بازیکنانی هستند که تا به اینجای مسابقات 2 اخطاره می‌باشند و اگر در مسابقه امروز کارت زرد دریافت کنند، طبق مقررات سازمان لیگ از همراهی تیمشان در دیدار بعدی محروم خواهند شد.

در این بین نکته جالب توجه این است که 3 بازیکن از این بازیکنان در آستانه محرومیت، عناصر اصلی خط دفاعی تیم تراکتورسازی هستند!

لام به ذکر است؛ شاگردان گل‌محمدی در هفته آینده (هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال) در جدالی حساس میهمان پرسپولیس تهران خواهند بود و بدون‌شک غیبت این بازیکنان می‌تواند برای تراکتورسازی مشکل‌آفرین باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36x6r7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی