تاریخ انتشار: 1396/03/09 20:08
کد خبر: 207349

پاشازاده: استقلال به جذب بازیکنان باتجربه نیاز مبرمی دارد

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کادرفنی استقلال باید با جذب بازیکنان باتجربه برای لیگ هفدهم این تیم را تقویت کند.
پاشازاده: استقلال به جذب بازیکنان باتجربه نیاز مبرمی دارد

 بضاعت فعلی سرخابی ها در حد پرکردن نیمکت هم نیست مهدی پاشازاده درباره اظهارات متناقض علیرضا منصوریان نسبت به جذب بازیکنان باتجربه قبل و پس از بازی با العین امارات تصریح کرد: اینکه استقلال نیاز به جذب دارد امری غیر قابل کتمان است اما باید بازی با العین را فراموش کرد. احتمال دارد اگر استقلال 2 روز دیگر با العین بازی کند، نتیجه متفاوت بشود. غیبت چهار بازیکن در یک پست در روند تیم بسیار تاثیرگذار است و شاید اگر استقلال چهار بازیکن خود را در پست های مختلف در ترکیب نداشت، چنین وضعیتی به وجود نمی آمد.

وی افزود: منصوریان پیش از بازی با العین روی توانایی بازیکنانش اعتماد کرده بود اما باید فاکتور تجربه را هم درنظر بگیرد. استقلال تیم جوانی است و قطعا باید برای فصل آینده بازیکنان باتجربه ای را جذب کند. البته فاصله این تیم با العین از لحاظ فنی 6 گل نیست.

پاشازاده ادامه داد: تفاوت تیم های ایرانی با حریفان عربی مربوط به بیرون زمین می شود. باشگاه های ما نمی توانند پول بازیکنانشان را در موعد مقرر پرداخت کنند. در چنین شرایطی زمانیکه آن ها به مصاف مدعیان عربی می روند، طبیعی است که از لحاظ روحی و روانی عقب می مانند. شک نکنید واقعیات فوتبال ایران با امارات 6 گل نیست اما از لحاظ امکانات شاید فاصله بیشتری بین تیم های 2 کشور باشد.

وی با اشاره به کمبود بازیکن در تیم استقلال اظهار داشت: زمانی که یک مربی با کمبود بازیکن مواجه بشود، از لحاظ اتخاذ تدابیر تاکتیکی به هم می ریزد. استقلال و حتی پرسپولیس با موجودی فعلی خود به هیچ وجه نمی توانند همزمان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، نتایج خوبی بگیرند و طبیعتا یکی از این 2 جام را از دست می دهند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال تهران در پایان خاطرنشان کرد: سرخابی ها باید برای فصل آتی تیم خود را تقویت کنند و نمی توان نسبت به اظهارات منصوریان پس از دیدار با العین ایراد گرفت. بضاعت فعلی آن ها حتی برای پرکردن نیمکت هم کافی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vppz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراتژی اشتباه آبی ها؛ استقلال چگونه 6 تایی شد؟

رقابت بهترین های سرخ آبی در آسیا
جنگ رضایی و طارمی ادامه خواهد داشت