تاریخ انتشار: 1395/07/04 12:49
اختصاصی/
کد خبر: 259473

بررسی شرایط فجر در لیگ یک/ فجر سپاسی مشکل تاکتیکی دارد

اکثر کارشناسان شیرازی معتقدند که فجرسپاسی شیراز مشکل تاکتیکی دارد و باید این مشکل بزرگ را رفع کند.
بررسی شرایط فجر در لیگ یک/ فجر سپاسی مشکل تاکتیکی دارد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، به گفته اکثر کارشناسان فوتبال فارس سردرگمی تاکتیکی تیم و بازیکنان در طول بازی کاملا مشخص هست. همچنین سیستم و نوع بازی فجر برای حریفان کاملا مشخص هست و براحتی آن را آنالیز و خنثی میکنند.

بطوری که در اکثر صحنه های بازی بازیکنان فجر در محاصره دو یا سه نفر از بازیکنان حریف قرار میگیرند و تحت فشار براحتی توپ رو از دست میدهند. تیم فجر در هر لحظه از بازی که صاحب توپ هست باید توانایی  تشکیل یک مثلث باشد تا قادر به عبور توپ از حریف باشد ولی در اکثر صحنه های بازی بخصوص بازیکنان خط جلو تیم تنها در محاصره بازیکنان حریف توپ را از دست میدهند و قادر به ایجاد موقعیت نیستند.

همچنین در مصاف های تک به تک هم نسبت به حریف موفق نیستند. همچنین در استفاده از ضربات ایستگاهی فراوانی که در هر بازی بدست میاید ناموفق و بدون برنامه هستند و آنالیز درستی هم از حریفان ندارند.

نکته دیگر اینکه تیم فاقد مدافعان کناری کلاسیک برای اضافه شدن به حمله هستند و تیم فاقد بازیکن خلاق میباشد که این خود یکی از ضعف های بزرگ تیم میباشد. در پایان به گفته اکثر کارشناسان سیستم و تاکتیک تیم باید تغییر کند و براساس توانایی بازیکنان چیده شود تا بهترین استفاده را از بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mmr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی فجرسپاسی مشکلات مالی را علت باخت تیمش دانست
اختصاصی/