تاریخ انتشار: 1396/01/29 12:36
کد خبر: 216301

علت اصلی ناراحتی سید جلال کجاست؟واکاوی حواشی شب گذشته نود

دیشب برنامه نود با حضور چند بازیکن پرسپولیسی شاهد حرف هایی بود که ناراحتی برخی از بازیکنان و پیش کسوتان را به دنبال داشته است.
علت اصلی ناراحتی سید جلال کجاست؟واکاوی حواشی شب گذشته نود

ابتدا شروع این جریان را مرور میکنیم.شب گذشته در برنامه نود حسین ماهینی و مهدی طارمی،فرشاد احمد زاده،محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا به مناسبت قهرمانی پرسپولیس آیتمی در آیتمی طنز حضور پیدا کردند‌.

ابتدا این سوژه با ناراحتی رامین رضاییان همراه شد البته با چند دقیقه فاصله فرشاد احمد زاده در این خصوص معذرت خواهی کرد.

این آیتم با شوخی با برانکو،کریم باقری و محمود خوردبین،دکتر و برخی از بازیکنان همراه بود که در طول پخش برنامه کاپیتان پرسپولیس سید جلال حسینی در گفت و گویی با یکی از رسانه ها مصاحبه ای تند با محوریت اینکه شوخی های ماهینی و طارمی اصلا جالب نبود منتشر شد.

مصاحبه ای که صحت دارد.

اما علت مصاحبه تند سید جلال پرسپولیسی ها چه بود؟

این برنامه چالشی و طنز قبل از بازی حساس مقابل الهلال برگزار شد اولین علت واکنش حسینی نزدیک بودن این دیدار حساس و به چالش کشیدن قبل از این بازی حساس بود.

حسینی که میدانست کار  رسانه به چالش کشیدن است و احتمال واکنش پرسپولیسی ها وجود دارد و طبعا تیم به حاشیه میرود قبل از تنظیم برنامه به ماهینی و سید جلال گفته بود که نفس اینکار مشکلی ندارد و فقط موقع مناسبی برای اینکار نیست که با پاسخی از سوی بازیکنان مواجه میشود که این برنامه برای شوخی و خنده است و برانکو هم همان شب دعوت است و حاشیه ای به وجود نمی آید.

 

علت دوم:

سید جلال حسینی با علم به اینکه اینطور مسائل را قبلا تجربه کرده بود میدانست که ممکن شوخی شوندگان ممکن است ناراحت شوند و در رسانه ها واکنش نشان دهند مخالف این برنامه بود.

در پایان به این موضوع اشاره کنیم که بهتر است به قولی باهم شوخی کنیم و بخندیم و به کسی نخندیم که موجب ناراحتی شود ممکن است ظرفیت هرکس متفاوت باشد و ناراحت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36llxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک لشکر بازیکن آسیا دیده در پرسپولیس