تاریخ انتشار: 1396/02/12 18:33
کد خبر: 213401

شماره یک تیم ملی نه به لالیگا می‌رود و نه بشیکتاش تا 1400 در پرسپولیس

حوالی ظهر دیروز بود که خبر رسید علیرضا بیرانوند به همراه وکیل خود مصطفی سلیمانی به دفتر باشگاه پرسپولیس رفته تا درباره جدایی‌اش از این تیم و رفتن به بشیکتاش ترکیه با علی‌اکبر طاهری مذاکره کند.
شماره یک تیم ملی نه به لالیگا می‌رود و نه بشیکتاش تا 1400 در پرسپولیس

پیشتر هم نوشته بودیم که جلسه‌ای بین طرفین درباره پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای برگزار شده بود اما بی‌نتیجه ماند! شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید روز گذشته و در دومین نشست بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند چه گذشته اشت؟

 

مصاحبه اتفاقی بود که افتاد!

اولین بحثی که فی ما بین علی‌اکبر طاهری و بیرانوند مطرح شد مربوط به بازی با ذوب‌آهن و مصاحبه گلر پرسپولیس بود. دروازه‌بان ملی‌پوش به سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که در زندگی‌اش خیلی سختی و زحمت کشیده تا به اینجا رسیده و نباید یکسری خط بدهند تا او و سایر بازیکنان را از روی سکوها بی‌غیرت بخوانند. البته خود بیرانوند هم معتقد بود که مصاحبه‌اش اتفاقی بود که یک لحظه افتاد و شاید نباید آن حرف‌ها را می‌زد. طاهری هم صحبت‌هایی را پیش کشید و به بیرانوند توصیه کرد آرامش خود را حفظ کرده و بی‌دلیل وارد حاشیه‌ نشود.

 

واسطه‌های تیم ترکیه‌ای ناراحت شدند

شنیدیم موضوع دیگری که وسط آمد به ناراحتی واسطه‌های باشگاه ترکیه‌ای برمی‌گشت. گویا تیم مطرح بشیکتاش ترکیه خواستار بیرانوند شده و نمایندگان این تیم مذاکره‌ای با دروازه‌بان ملی‌پوش داشته‌اند و او همه چیز را به باشگاه واگذار کرده است. واسطه‌های بشیکتاش می‌خواستند در هفته گذشته ملاقاتی با طاهری داشته باشند اما موفق نشدند! تماس‌های بی‌پاسخ و گرفتاری سرپرست باشگاه پرسپولیس باعث شد ملاقاتی انجام نشود و نماینده باشگاه ترکیه‌ای ناراحتی خود را به بیرانوند اعلام کند. گلر ملی‌پوش هم این موضوع را به اطلاع طاهری رساند.

 

با پرسپولیس قرارداد داری!

علی‌اکبر طاهری به علیرضا بیرانوند گفته که تا سال 1400 قرارداد داری و باید در پرسپولیس بمانی! البته پیشتر سرپرست باشگاه گفته بود به شرطی حاضر است رضایتنامه گلر ملی‌پوش را بدهد که بیرانوند مبلغ 600 هزار یورو بپردازد! با این حال در این جلسه حرف‌های جدیدی رد و بدل شد. طاهری با پیش کشیدن سرنوشت بازیکنان ایرانی در ترکیه به ویژه رامین رضاییان و مهدی طارمی از علیرضا بیرانوند خواست به تعهد خود پایبند بوده و اشتباه نکند!

 

حرف آخر بیرانوند به طاهری: تا سال 1400 در پرسپولیس می‌مانم!

در نهایت علیرضا بیرانوند هم به این نتیجه رسید که قید پیشنهاد ترکیه‌ای را زده و در پرسپولیس بماند. این دروازه‌بان ملی‌پوش چندی پیش قراردادش را تا پایان سال 1400 تمدید کرده و اواخر این نشست به طاهری سرپرست باشگاه هم گفت: «تا پایان سال 1400 در پرسپولیس می‌مانم.»

 

گرچه به نظر می‌رسید محور اصلی گپ ‌و گفت طاهری و بیرانوند مشکلات مالی و چگونگی پرداخت الباقی قرارداد این دروازه‌بان باشد اما شنیدیم موارد متعدد مطروحه اجازه ندارد صحبتی درباره پول شود.

 

البته بیرانوند که به گفته خودش فقط 55 درصد از قرارداد فصل جاری خودش را گرفته، صلاح را در این دید که مثل اغلب همبازیانش بحث مالی را به بزرگترهای تیم واگذار کند. جالب آن که علیرضا بیرانوند بر خلاف بازی با ذوب‌آهن اصفهان با لبخندی بر لب دفتر باشگاه پرسپولیس را ترک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36l5r7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شعر لری برای علیرضا بیرانوند

چشم برانکو به دست های دروازبان ذوب آهن