تاریخ انتشار: 1400/05/08 10:58
کد خبر: 35749

خط حمله آتشین سپاهان، بهترین اسلحه محرم نویدکیا

سپاهان با گلزنی مقابل ذوب‌آهن رکورد بیشترین گل زده در نیمه اول را در تاریخ لیگ برتر شکست.
خط حمله آتشین سپاهان، بهترین اسلحه محرم نویدکیا

سپاهان یکی از دو تیمی است که تا هفته آخر لیگ همچنان شانس قهرمانی دارد. حضور این تیم در بالای جدول بیش از هر چیز مدیون عملکرد خیره‌کننده در نیمه اول بازی‌هاست. سپاهان تنها تیمی است که نیمه اول را بازنده به رختکن نرفته و 13 امتیاز از پرسپولیس که تیم دوم جدول رده‌بندی نیمه اول بازی‌های این فصل است بیشتر دارد. 

خط حمله آتشین سپاهان، بهترین اسلحه محرم نویدکیا برای مقابله با رقبا بود. این تیم با 51 گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارد و آقای گل لیگ، سجاد شهباززاده و بهترین پاسور لیگ، سروش رفیعی از سپاهان هستند. سپاهان این آمار را با درخشش در نیمه اول از خود به جای گذاشته است.

شلیک غیرقابل مهار امید نورافکن در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دیدار سپاهان و ذوب‌آهن یک رکورد تاریخ لیگ برتر را ارتقا داد.  در تاریخ لیگ برتر، بیشترین تعداد گلی که یک تیم در یک فصل در نیمه اول بازی‌ها به ثمر رسانده به لیگ نهم باز می‌گشت که سپاهان 31 بار دروازه حریفان را باز کرده بود. گل اول سپاهان به ذوب‌آهن، سی و دومین گل سپاهان در نیمه اول دیدارهای این فصل است و این تیم رکورد تاریخ لیگ برتر که مربوط به دوره‌ای بود که مسابقات 18 تیمی برگزار می‌شد در شرایطی که هنوز یک هفته از فصل باقیمانده را شکست. سپاهان می‌تواند در بازی با استقلال این حد نصاب را بهبود بخشد البته استقلال با 6 گل خورده بهترین خط دفاع نیمه اول بازی‌های لیگ را دارد. تفاوت عملکرد خط حمله سپاهان در نیمه اول با سایر تیم‌های لیگ بسیار فاحش است و این تیم از پرسپولیس که دومین خط حمله برتر را در نیمه اول دارد 15 گل بیشتر زده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bvez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال مجیدی متخصص بردن سپاهان در تهران؛ فرهاد قهرمانی پرسپولیس را قطعی می‌کند؟