تاریخ انتشار: 1397/08/04 23:50
کد خبر: 124549

سایپا - پرسپولیس؛ پیش‌بازی آسیایی سرخ‌ها در تختی/جدال دیدنی شهریار در برابر پرفسور

سایپا و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فردا به میدان خواهند رفت.
سایپا - پرسپولیس؛ پیش‌بازی آسیایی سرخ‌ها در تختی/جدال دیدنی شهریار در برابر پرفسور

 سایپا و پرسپولیس فردا در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی از ساعت: 16:40 شنبه 5 آبان به مصاف هم میروند.

تیم داوری این دیدار به شرح زیر است:

داور وسط: حسین زرگر/کمک داوران: رضا سخندان و محمد عطایی/داور چهارم: سعید رحیمی‌مقدم

غایبین احتمالی:

سایپا معین عباسیان، رضا علیاری و روزبه شاه‌علی‌دوست را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و پرسپولیس احمد نوراللهی و حسین ماهینی را به دلیل مشابه در این دیدار در اختیار نخواهد داشت.

پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، این نخستین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر است و این در حالی است که دو بازی بعدی سرخ‌ها نیز با توجه به برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو شده این تنها دیدار پرسپولیس در چارچوب لیگ پس از بازی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. با دو مصدوم که قطعا در این دیدار حضور نخواهند داشت و چند بازیکن با مصدومیت‌های جزئی، برانکو یک هفته پیش از دیدار رفت مرحله فینال مدعی شده که با تمام قوا در این دیدار به میدان خواهد رفت و سرخ‌ها فقط به دنبال پیروزی مقابل سایپا خواهند بود. سایپا علی دایی نیز پس از شکست هفته گذشته مقابل استقلال در لیگ، این بار با دیگر تیم بزرگ پایتخت بازی خواهد کرد و این در حالی است که پس از این بازی نیز سایپا با استقلال در جام حذفی دیدار خواهد داشت. فشردگی بازی‌های سایپا سبب شده تا چند بازیکن این تیم دچار مصدومیت شوند، هر چند دایی نشان داده تیمی جوان وی متکی به فرد نیست. سایپا بازیکنان جوانی دارد که قطعا در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید و بازیکنانی چون منادی، سلطانی‌مهر، دشتی و ... جای بازیکنانی چون اخباری، ترابی و قلی‌زاده را پر خواهند کرد.

بشار رسن و علی علیپور نفرات تاثیرگذار پرسپولیس به شمار می‌روند و مهدی ترابی و علی دشتی نقشی مشابه در سایپا خواهند داشت.

دوئل‌ها:

تقابل مهدی ترابی که حدود دو ماه دیگر به ترکیب پرسپولیس اضافه خواهد شد با مدافعین این تیم به خصوص شجاع خلیل‌زاده و همچنین جدال میانه میدان بین رضا اسدی و بشار رسن جالب خواهد بود.

تقابل‌های قبلی:

دو تیم پیش از این 34 بار در لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته‌اند که در این دیدارها 17 پیروزی سهم پرسپولیس بوده، 10 بازی با تساوی به پایان رسیده و 7 بازی نیز به سود سایپا تمام شده است.

ترکیب احتمالی سایپا:

محمدحسین اکبرمنادی، ساموئل سارفو، محمدامین حاج‌محمدی، عبدالله ناصری، امید خالدی، مهرداد کفشگری، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی دشتی، آرش رضاوند و آرمان رمضانی

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، آدام همتی، سیامک نعمتی، بشار رسن، گادوین منشا و علی علیپور


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369qjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه پرسپولیس: به خاطر اربعین حسینی نمیتوانیم با پرواز چارتر به ژاپن برویم