تاریخ انتشار: 1397/11/30 22:06
کد خبر: 109401

الریان 3 - سایپا 1؛ ناکامی شهریار و یارانش در صعود؛ دو دقیقه غفلت همه چیز را بر باد داد

تیم سایپا با شکست 3-1 مقابل الریان قطر نتوانست به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.
الریان 3 - سایپا 1؛ ناکامی شهریار و یارانش در صعود؛ دو دقیقه غفلت همه چیز را بر باد داد

تیم الریان بعد از دریافت گل در دقایق اول بازی فشار خود روی دروازه سایپا را آغاز کرد. در دقیقه 6 شوت سنگین هافبک الریان را به خوبی دروازه بان سایپا دور کرد. در دقیقه 13 ضربه سر اشتباه سارفو در آستانه ورود به دروازه سایپا قرار داشت که این ضربه بعد از برخورد به تیر دروازه در اختیار دروازه بان قرار گرفت. در دقیقه 14 ضربه روی پای دیدنی آرمان رمضانی را دروازه بان الریان در اختیار گرفت. در دقیقه 33 ارسال خطرناک تاباتا را قبل از اینکه به ریواس برسد توسط مدافعین سایپا دور شد.

در دقیقه 46 شوت فنی و خطرناک تاباتا بعد از برخورد به تیرک دروازه سایپا راهی به دروازه نداشت. در دقیقه 53 روی یک ارسال سارافو ضربه سر خطرناکی را راهی دروازه الریان کرد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 58 شوت سنگین ریواس با فاصله کمی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت. در دقیقه 60 شوت دیدنی تاباتا مجددا به تیر دروازه سایپا برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

دقیقه 88 سباستین سوریا ارسال تاباتا را سوریا با یک ضربه دقیق تبدیل به گل کرد. دقیقه 91 توپ درون محوطه جریمه به ریواس رسید و این بازیکن  با ضربه بغل پای دقیق دروازه را باز کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368yd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی الریان: سایپا تیم خوبی است اما بازیکنان مهیای پیروزی در بازی فردا هستند