تاریخ انتشار: 1398/01/12 17:29
کد خبر: 104925

با اجازه قلعه نویی به حمله می روم

عزت پورقاز بعد از گل زیبایی که به تیم پرسپولیس زد این بار با گل سه امتیازی خود به تیم نفت مسجد سلیمان سپاهان را درکورس قهرمانی نگه داشت.

عزت بر خلاف خیلی از مدافعان میانی گل هایش را در جریان بازی و روی کار ترکیبی به ثمر می رساند نه روی ضربات ایستگاهی. با این مدافع گل زن گفتگویی انجام دادیم که می خوانید:

*به عنوان اولین سوال، در جریان بازی هم در حملات تیم سپاهان شرکت می کنی در حالی که خیلی از مدافعان میانی روی ضربات ایستگاهی پیشروی می کنند تا دروازه حریف را باز کنند.

ما روی این مسئله در تمرین کار می کنیم. امیر قلعه نویی از حضور بازیکنان در باکس حمله دفاع می کند و خوشحالم به من اجازه می دهد در جریان بازی در فاز حمله حضور داشته باشم که خوشبختانه این حضور باعث شده تا به این جای کار 4 گل برای تیم در لیگ برتر به ثمر برسانم و یک گل هم در جام حذفی.

*آیا با این حضور جای شما در دفاع خالی نمی شود؟

اساس دفاع و حمله سپاهان تیمی است و زمانی که من به حمله می آیم یکی از بازیکنان فضای خالی من را پر می کند. ما در تمرین روی این مسئله کار می کنیم. و من از این بابت خوشحالم و از سرمربی تیم تشکر می کنم چون به عنوان یک مدافع میانی گل زدن را دوست دارم.

*سپاهان در بازی های اخیر فرصت های زیادی را هدر داده است و به همین بهانه موقعیتش برای قهرمانی در این فصل از بازی ها سخت شده است.

ما در بازی های اخیر خوب فوتبال کرده ایم و تنها در استفاده از موقعیت ها با مشکل مواجه شده ایم. اما مهاجمان ما همان ها هستند و کیفیت فوتبالشان کاهش پیدا نکرده است. به نظر من برای موفقیت نیازمند آرامش هستیم و باید از فضای مثبت اتمسفر فوتبال اصفهان لذت ببریم. حاشیه هایی که گاها عمدا یا سهوا برای ما ایجاد می شود طبیعتا یک نیروی بازدارنده است به این خاطر که برای تیم ایجاد استرس می کند.

*و قهرمانی سپاهان ...

الان صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است. هفته هایی به پایان بازی های باقی مانده و طبیعتا کار برای همه تیم های مدعی سخت است چون همه تیم های مدعی برای قهرمانی سخت تلاش و کار می کنند. سپاهان هم ازاین قاعد مستثنی نیست. ما اکنون به بازی بعدی فکر می کنیم و اینکه با نهایت توان بازی کنیم.  خوشبختانه هم با وجدان راحت کار می کنیم چون همه تلاش خود را بکار می گیریم.

*بعد از گل زنی به نفت مسجد سلیمان خوشحالی نکردی.

قبل از بازی که با پسر عمویم صحبت می کردم گفتم اگر گل بزنم این گلم را به مردم خوب ترکمن صحرا تقدیم می کنم. خصوصا به 6 شهیدی که در راه کمک رسانی به مردم به دیار حق شتافتند که متاسفانه پیکر یکی از آنها هنوز پیدا نشده است. من در کنار مردم خوب ترکمن صحرا هستم و از امیر قلعه نویی تشکر می کنم که در خلال تمرینات به من اجازه داد سفری به ترکمن صحرا داشته باشم و قدم کوچکی در راه کمک به مردم بردارم. امیدوارم  مهربانی مردم هم چنان ادامه داشته باشد و مسئولین هم به جدیت به سیل زده ها کمک کنند و خیلی زود چهره شهرها به حالت عادی برگردد. هر چند غم آنهایی که می توانستند در میان ما باشند قابل جبران نیست.

*ظاهرا در این بازی مصدوم شدی.

آره اما مصدومیت من جدی نیست. یک گرفتگی مختصر است که برطرف می شود.

*به نظر می رسد اینروزها در آمادگی کامل بسر می بری. آیا دوباره به تیم ملی فکر می کنی؟

صد البته. یکی از انگیزه های اصلی ام در کنار موفقیت سپاهان بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی است. تصور می کردم در جام جهانی و جام ملت ها در کنار تیم ملی باشم و بازی کنم اما به هر صورت سرمربی تیم به گونه دیگری صلاح دید و این برایم قابل احترام بود. همان طور که مرا به تیم ملی دعوت کرد. اما اکنون شرایط در حال تغییر است و من امیدوارم با تدوام بازی های خوب خود برای سپاهان دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368v6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورقاز:سپاهان به جایگاه واقعی برمی‌گردد