تاریخ انتشار: 1395/09/08 19:20
کد خبر: 246369

طارمی به جای اینکه موهای خود را مدل دهد برود تمرین گلزنی کند

بحث دعم گلزنی های مهدی طارمی در فوتبال کشور داغ داغ است.
طارمی به جای اینکه موهای خود را مدل دهد برود تمرین گلزنی کند

به گزارش فرتاک ورزشی، بازیکنی که از لیگ یک به پرسپولیس پیوست و شاید روزی سقف آرزوهایش بازی کردن در تیم اول ایرانجوان بود، با انتقالی به پرسپولیس و تیم اول فوتبال کشور رفت تا سقف آرزوهایش به رسیدن به تیم ملی تغییر کند.

طارمی که در اوایل حضورش در پرسپولیس بی حاشیه بود و به هدفش بیشتر از حاشیه ها توجه می کرد، دو سالی است که اسیر حاشیه شده است و این حاشیه است که او را معروف کرده است نه بازی زیبا.

مهدی قصه ما با انتشار پیام های شخصی در اینستاگرام در باطن محبوب هوادران شد، اما در ظاهر گل نزن ترین پرسپولیسی فصل شد و گرچه فصل گذشته را با آقای گلی به پایان رساند، اما اگر بخواهیم گل های نزده وی را محاسبه کنیم، آماری شگفت به دست خواهیم آورد.

در این فصل اما با تراشیدن موهایش بخاطر هوادار سرطانی کارش را آغاز کرد و در بازی هفته گذشته با پیکان به طور رسمی از مدل موی جدیدش رونمایی کرد.

این امر گرچه از دید اصحاب رسانه مخفی ماند و توجهی به آن نشد، اما هواداران پرسپولیس با تیکه انداختن به وی در شبکه های اجتماعی که "به جای رسیدگی به موهایت، برو تمرین گلزنی کن"، به استقبال مو قشنگ پرسپولیس رفتند تا این امر تلنگر جدی برای آقای گل فصل گذشته لیگ یک باشد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwrwp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد جدید طارمی در لباس پرسپولیس