تاریخ انتشار: 1395/10/04 00:18
کد خبر: 240893

فرهنگ بالای پرسپولیس برانکو

پرسپولیس امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر موفق شد عنوان قهرمانی نیم فصل را به دست بیاورد.
فرهنگ بالای پرسپولیس برانکو

آنها پس از دست دادن قهرمانی در فصل گذشته اتحاد بی نظیری برای موفقیت در این فصل به دست آوردند. اتحادی که از اراده و فرهنگ بالایی نشات گرفته که در دوسال اخیر به خوبی در پرسپولیس شاهد آن بودیم.

از زمان حضور برانکو در پرسپولیس مسئولیت پذیری بازیکنان این تیم بالا رفت. آنها تبدیل به تیمی شدند که با تمام وجود برای قهرمانی لیگ می جنگند و در کنار این اراده فرهنگی بالا نیز در پرسپولیس دیده شده است. رفتار بازیکنان با هم در نهایت احترام است و از خودگذشتگی و فداکاری در گام های آنها دیده می شود.

پرسپولیس برانکو شورانگیز و تازه است. حال هوادارانش را خوب می کند. زمانی که فصل گذشته در دیدار پایانی در تهران با وجود پیروزی مقابل راه آهن قهرمانی را از دست دادند همانجا هواداران در ورزشگاه پرسپولیس را یک صدا تشویق کردند و خطاب به بازیکنان این سیگنال را صادر کردند که از عملکردشان راضی هستند و در انتظار قهرمانی در فصل آینده خواهند بود. این رویا و این هدف بزرگ نیمی از راه خود را طی کرده است و پرسپولیس این فصل نیز منسجم ترین تیم برای قهرمانی لیگ نشان داده است.

تیمی که رفاقت در آن حرف اول را می زند و بازیکنان با تجربه تر هوای کوچکترها را دارند. امروز در ورزشگاه آزادی شاهد تصاویر بسیار زیبایی از این روابط بودیم. زمانی که طاهرخانی بازیکن 20 ساله پرسپولیس با دیدن موج تشویق های هواداران به گریه افتاد محسن مسلمان و سایر بازیکنان به سمتش رفتند به او انرژی دادند و حتی مسلمان با کولی دادن به او نشان داد فاصله ای میان ستارگان تیم و بازیکنان جوان تر وجود ندارد. این روحیه پرسپولیس برگ برنده مسلم آنها در این فصل است. زمانی که احمد نوراللهی بدون هیچ گونه اختلاف یا اظهارنظری باشگاه محبوبش را ترک می کند و در روز وداع بازوبند کاپیتانی را می بندد و در لحظه تعویض با گریه اش اشک را در چشمان برانکو جمع می کند و حالی 10 بازیکن پرسپولیس برای وداع درکنارش جمع شدند، متوجه می شویم در پرسپولیس هدفی بزرگ مد نظر قرار گرفته شده است. هدفی که از منافع بازیکنان بسیار بالاتر است و هدف یک تیم است. هدف پرسپولیس فرهنگی درجه یک را در فوتبال ما رو کرده است. فرهنگی که در آن رفیق بازی هست اما در عین حال درون خود دیسپلین دارد درست به مانند رفتار سرمربی تیم که در عین اینکه همیشه صمیمی است جدیت، نظم و اراده را به تیمش تزریق می کند. پرسپولیس برانکو تیم رفیق بازان با دیسیپلین است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwmll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پرسپولیس جانشین نوراللهی را پیدا کرد
علی کریمی در راه پرسولیسی شدن

چرا کسی به حرف های برانگو گوش نمیدهد!
مخالفت با جدایی انصاری؛