تاریخ انتشار: 1395/10/29 10:56
کد خبر: 235145

امروز سروش رفیعی در ورزشگاه غدیر تنها نیست/ شیرازی ها به اهواز رفتند

جمعی از فوتبالدوستان شیرازی امروز از شیراز به اهواز می روند تا کنار پرسپولیسی های خوزستان از رفیعی حمایت کنند.
امروز سروش رفیعی در ورزشگاه غدیر تنها نیست/ شیرازی ها به اهواز رفتند

بازی امروز فولاد و پرسپولیس در لیگ برتر به نوعی بازی سروش رفیعی است. سروش که سابقه بازی در فولاد را دارد، امروز با پیراهن پرسپولیس مقابل تیم اهوازی قرار می گیرد و از اهواز خبر می رسد عده ای از طرفداران فولاد قصد تشویق سروش را دارند و تماشاگران اندکی هم تصمیم گرفته اند با سروش تسویه حساب کنند. این عده از وقتی نعیم سعداوی گفت سروش باید به فولاد برگردد، توقع داشتند رفیعی از تراکتور راهی فولاد شود و حالا که او پرسپولیسی شده از دستش ناراحت هستند و اتفاقا دلیل دلخوری رفیعی از نعیم سعداوی هم دقیقا همین است که با حرف هایش او را مقابل طرفداران فولاد قرار داد.

 خبر احتمال هو شدن سروش در ورزشگاه غدیر به شیراز هم رسید و شیرازی ها قصد دارند در حمایت از ستاره فوتبال شیراز به اهواز بروند. پرسپولیسی های شیراز امروز صبح با دو دستگاه اتوبوس از شیراز راهی اهواز می شوند تا در ورزشگاه غدیر کنار پرسپولیسی های خوزستان باشند و سروش را تشویق کنند.

 امروز علاوه بر سروش رفیعی که احتمالا ستاره پرسپولیس در مصاف فولاد خواهد بود، ساسان انصاری هم یکی از چهره های خاص بازی غدیر است که با پیراهن فولاد مقابل پرسپولیس بازی می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xw7lw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در آستانه بازی پرسپولیس و فولاد؛ گفتگوی تلفنی سروش رفیعی و ساسان انصاری