تاریخ انتشار: 1395/11/19 18:00
مدافع گل گهر سیرجان مطرح کرد؛
کد خبر: 230745

محسن ایران نژاد: امیدوارم در پایان لیگ حداقل یک تیم از استان کرمان به لیگ برتر صعود کند

مدافع چپ پای گل گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد که حداقل یک نماینده از استان کرمان، به لیگ برتر راه یابد.
محسن ایران نژاد: امیدوارم در پایان لیگ حداقل یک تیم از استان کرمان به لیگ برتر صعود کند

به گزارش فرتاک ورزشی، محسن ایران نژاد بازیکن اسبق تیم های شاهین بوشهر ،سپاهان اصفهان و راه اهن تهران از شرایط گل کهر برای صعود به لیگ برتر سخن گفته است که در ذیل میخوانیم:

* خوب از ابتدا باید بگویم پس از مصدومیت شدیدی که در بازی دوستانه با استقلال گریبان گیر من شد متاسفانه ادامه لیگ را از دست دادم.

* پس از اتمام دوره نقاهت بعد از عمل یک پیشنهاد رسمی از سیاه جامگان داشتم که جا دارد اینجا از اقای کاظمی تشکر کنم چرا که اعتماد کردن به یک فوتبالیست مصدوم بسیار سخت میباشد،من پس از مشورت با ایشان به این نتیجه رسیدم که به جایی بروم که بتوانم با ارامش و بدون عجله دوباره به دوران اوج فوتبالم برگردم.

* به همین دلیل گل گهر را که اولین تیمی که فوتبال را از ان جا شروع کرده بودم و دلیل دیگر ان هم تیم شهرم بود انتخاب کردم و توفیقی بود که دوباره به لیگ یک برگردم.

* در بازی دیروز فرصت صدر نشینی را از دست دادیم،البته باید گفت که در بازی دیروز ما به هیچ وجه در حد نام و اندازه گل گهر نبودیم و این در یک لیگ فشرده طبیعی می باشد.

* ولی خدا را شاکرم در روزی که بد بودیم بوشهر را با تک امتیاز ترک کردیم،این را هم باید بگویم که ایرانجوان بسیار خوب و منطقی بازی کرد ولی بخت با ما یار بود.

* در مورد بازی این هفته با ملوان در انزلی هم باید بگویم که،هر بازی برای ما بسیار سخت می باشد و باید از همه بازی ها امتیاز کسب کنیم،ملوان هم یک تیم خوب و مقتدر نشان داده است ولی ما به خودمان ایمان داریم و برای کسب امتیاز به انزلی می رویم.

* در واقع هدف گل گهر صعود به لیگ برتر میباشد و این مهم را به شخصه در وجود همه هم تیمی هایم میبینم و تا اخرین لحظه برای به ثمر رساندن این هدف تلاش می کنیم ولی تا روز اخر هرچه تقدیر باشد ما ان را پذیرا هستیم و با ان مبارزه میکنیم تا تقدیر رو به نفع مجموعه گل گهر به خوبی به اتمام برسانیم.

* در پایان صحبت هایم باید به این موضوع اشاره کنم که  امیدوارم حداقل یک تیم از استان کرمان در پایان این فصل از رقابت های لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvvap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا خط دفاعی سپاهان نیاز به ترمیم دارد؟