تاریخ انتشار: 1396/12/17 09:34
کد خبر: 156921

پس از 50 سال برای آبادان قهرمانی کسب کردیم

کاپیتان تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر کشور، گفت: فکر می‌کنم پس از 50 سال است که تیمی برای آبادان قهرمانی کسب می‌کند.
 پس از 50 سال برای آبادان قهرمانی کسب کردیم

پگاه عبیدی پس از قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. تیم‌ها بسیار خوب ظاهر شدند و شاهد پیشرفت تیم‌ها بودیم.

وی با بیان این که شاهد لیگ پویایی بودیم، ادامه داد: ما آمده بودیم که در دیدار پایانی شکست نخوریم و حفاری هم می‌خواست بازی را ببرد. اگر حریف می‌توانست با 9 گل ما را شکست دهد، عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد ولی بازیکنان ما خوب بازی کردند و نگذاشتند عنوان قهرمانی را از دست بدهیم. به دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

کاپیتان تیم فوتسال بانوان نفت آبادان ادامه داد: دو تیم حفاری و نفت آبادان در این دیدار موقعیت گلزنی داشتند و بازی در نهایت به تساوی کشیده شد. خدا را شکر می کنم که پالایش نفت آبادان برای اولین بار عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی درباره حس و حالش از کسب این عنوان، گفت: فکر می‌کنم پس از 50 سال است که تیمی برای آبادان قهرمانی کسب می‌کند. خیلی خوشحال هستم و این قهرمانی را به مردم خوب خوزستان و به ویژه آبادانی ها تقدیم می‌کنم و ان شاءالله مبارک آن ها باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xngmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی تیم ملی فوتسال بانوان ایران مقابل روسیه